• Anonym (Äh)

    Att vara ihop eller inte

    Hej

    Jag önskar så att jag hade någon nära vän att diskutera detta med, men det har jag inte.

    Jag är ihop med en kille. Vi har varit ihop ungefär fem månader.

    Jag har mina tvivel på om vi ska vara ihop eller inte.

    Vi är lika på många sätt och vill samma sak i livet.

    Han blir arg ibland, för enligt mig småsaker, och säger väldigt sårande saker då. Detta började redan tidigt i förhållandet. Jag har gjort slut med honom en gång och har nästan gjort slut med han några ggr pga detta. Han är väldigt snäll och kärleksfull annars.

    Han tycker mer om mig än jag om honom. Skulle det ta slut idag skulle jag inte bli speciellt ledsen.

    Vet inte om jag borde fortsätta relationen

  • Svar på tråden Att vara ihop eller inte
  • Aylae

    Förstår inte riktigt varför du ens överväger att vara tillsammans med honom om du inte är så intresserad?

  • Farfallos

    Du har redan slarvat bort 5 månader av ditt liv - gör slut!


    OBS! 1 - Inget är svart eller vitt. 2- Lägger du ord i min mun får du ovett.
  • Anonym (Slut)

    Jobbigt att bli sårad, du kanske påminner dig själv om de sakerna sen. Not fun. Gör slut, känner du att du saknar honom så bli ihop igen.

  • Anonym (Slut)

    Jobbigt att bli sårad, du kanske påminner dig själv om de sakerna sen. Not fun. Gör slut, känner du att du saknar honom så bli ihop igen.

  • Anonym (Slut)

    Jobbigt att bli sårad, du kanske påminner dig själv om de sakerna sen. Not fun. Gör slut, känner du att du saknar honom så bli ihop igen.

  • Linelime

    Gör dig av med killen och skaffa en man istället! Det finns knappt något som är så avtändande som någon som inte kan hantera sina känslor eller reagerar oproportionerligt över småsaker.. 
    Ja, man får bli arg. Men jag skulle aldrig säga sårande saker till min fästman bara därför! Man får faktiskt kontrollera sig..

Svar på tråden Att vara ihop eller inte