• Anonym (Kaffedraken)

    Är jag otrogen som rakar kvinnor

    Jag har en fetisch att raka kvinnor. Jag brukar beställa tid med olika kvinnor som jag hittar på nätet (sexsidor) för att raka dem på diskreta platser. Jag rakar dem på framstjärten, bikinilinjen, under armhålan, ibland rumpan vid anus (om de är lite håriga där) etc.

    Jag är dock gift. Min fru vet inte om att jag gör detta.

    Räknas detta som otrohet?

  • Svar på tråden Är jag otrogen som rakar kvinnor
  • Anonym (Kaffedraken)

    Det stimulerar dig sexuellt och du döljer det för din partner. Jag skulle säga du är otrogen.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Du gör det bakom din frus rygg.... Hade hon tyckt att detta var okej om det kom fram ?

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Lflfmf) skrev 2016-05-31 16:08:38 följande:

    Du gör det bakom din frus rygg.... Hade hon tyckt att detta var okej om det kom fram ?


    Nej förstås inte. Eller jag vet inte. Jag har plasthandskar på mig så jag rör ju inte könsorganet rent fysiskt med min hud.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Fråga) skrev 2016-05-31 16:14:01 följande:

    Nej förstås inte. Eller jag vet inte. Jag har plasthandskar på mig så jag rör ju inte könsorganet rent fysiskt med min hud.


    Jag tror din fru struntar blankt inom du använder plasthandskar.

    Är det en handling som du måste dölja för din partner så är det en form av otrohetshandling.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Det undrar jag med näver sig kvinnorna bara med det?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Nej då du är inte otrogen lille vän, gör ju bara en god gärning;)

    TS det är bara tisdag idag, kunde du inte hålla dig tills det är fredag? 

    Ett litet tips ...när du skriver dina trådar försök variera dina uttryck istället för att använda samma i dina "hitte på " trådar.

    Lycka till


    Goodness me
Svar på tråden Är jag otrogen som rakar kvinnor