• Anonym (Sugen)

    Kåta män som vill jobba lite för det?

    Jag har inte varit ute på marknaden på ett tag, är gift. Undrar om spontansex fortfarande existerar eller om allt måste gå via snapchat numera? Tycker den där jakten, den sexulla spänningen när två kåta människor möts och försöker förföra varandra, är oerhört tändande. Jag tänder på kroppar, lukter, synintryck, röster. En man som rör sig, försöker imponera, förför, lockar... För mig funkar inte snapchat riktigt, tycker det förstör det roliga. Var hittar jag män som vill förföra?

  • Svar på tråden Kåta män som vill jobba lite för det?
  • Anonym (Bunke)

    Det är väl bara att gå till valfri klubb eller bar? 

  • Smecker

    Det där låter mest tröttsamt. Försöker imponera, förför, lockar? Det är en påfågel du vill ha alltså?


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Sugen)

    På vilket sätt skulle det vara tröttsamt? Om man skulle avvisa och mannen fortsätter är det tröttsamt. Påfågel behöver jag inte, jag saknar bara den där härliga "leken" som uppstår när två personer är sexuellt intresserade av varandra.

    Har flera manliga singelvänner som bara håller på med en massa appar där man får fylla i önskad hårfärg, analsex osv. Fattar inte riktigt vad spänningen i det liggee?

  • Anonym (Mr. Me)

    Du gillar alltså lite gammaldags uppvaktning. Jag fattar grejen.
    Jag tycker det är sjukt hett med kvinnor som håller på sig, som inte ligger runt.
    Så fort jag märker att de är snabba med att vilja ha sex så går de fetbort!
    Jag skiter helt i resonemanget om att; det är tjugohundratalet osv. Vad spelar det för roll?
    Fortsätt att köra den romantiska linjen. Låt grabbarna jobba för gotterna!

  • Smecker
    Anonym (Sugen) skrev 2016-06-01 19:19:12 följande:

    På vilket sätt skulle det vara tröttsamt? Om man skulle avvisa och mannen fortsätter är det tröttsamt. Påfågel behöver jag inte, jag saknar bara den där härliga "leken" som uppstår när två personer är sexuellt intresserade av varandra.

    Har flera manliga singelvänner som bara håller på med en massa appar där man får fylla i önskad hårfärg, analsex osv. Fattar inte riktigt vad spänningen i det liggee?


    När du beskriver det som "försöker imponera" och "lockar" så låter det oerhört tröttsamt. "Leken" var kul när jag var 17 år. Därmed inte sagt att dina manliga singelvänners analsex-appar är mindre tröttsamt, däremot är det en lite mer direkt approach.

    Personligen föredrar jag att att lära känna människor helt utan att "försöka imponera", "locka" eller "leka". Är man sedan sexuellt attraherad av varandra så gör man något åt det. I min värld.

    Märk väl att det här är min högst personliga åsikt och hur jag själv funkar. Vill någon hellre ha "leken" och någon som "försöker imponera" och "locka" så väl bekomme, men jag hade tackat för mig.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Smecker
    Anonym (Mr. Me) skrev 2016-06-01 19:32:34 följande:

    Du gillar alltså lite gammaldags uppvaktning. Jag fattar grejen.

    Jag tycker det är sjukt hett med kvinnor som håller på sig, som inte ligger runt.

    Så fort jag märker att de är snabba med att vilja ha sex så går de fetbort!

    Jag skiter helt i resonemanget om att; det är tjugohundratalet osv. Vad spelar det för roll?

    Fortsätt att köra den romantiska linjen. Låt grabbarna jobba för gotterna!


    Var står det att hon inte vill ligga runt? Hon vill bara att killen skall "försöka imponera" och "locka" innan hon ligger med honom.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Mr. Me)
    Smecker skrev 2016-06-01 20:35:24 följande:
    Var står det att hon inte vill ligga runt? Hon vill bara att killen skall "försöka imponera" och "locka" innan hon ligger med honom.
    Ingenstans, bara redovisade en personlig preferens. Jag kan iofs tänka mig att hon inte är typen som ligger runt lr eliptiskt lr tre/fyrkantigt heller för den delen men det svaret kanske kommer snart, som ett brev på posten, här i tråden, voila liksom..
  • Anonym (Sugen)
    Smecker skrev 2016-06-01 20:33:25 följande:

    När du beskriver det som "försöker imponera" och "lockar" så låter det oerhört tröttsamt. "Leken" var kul när jag var 17 år. Därmed inte sagt att dina manliga singelvänners analsex-appar är mindre tröttsamt, däremot är det en lite mer direkt approach.

    Personligen föredrar jag att att lära känna människor helt utan att "försöka imponera", "locka" eller "leka". Är man sedan sexuellt attraherad av varandra så gör man något åt det. I min värld.

    Märk väl att det här är min högst personliga åsikt och hur jag själv funkar. Vill någon hellre ha "leken" och någon som "försöker imponera" och "locka" så väl bekomme, men jag hade tackat för mig.


    Så hur gör du när du vill ha någon? Behöver inte du visa det på något sätt?
  • Smecker
    Anonym (Sugen) skrev 2016-06-01 23:19:02 följande:

    Så hur gör du när du vill ha någon? Behöver inte du visa det på något sätt?


    Jag tar på mig min fjäderprydda indiantunika och rör på mig medan jag med min Barry White-röst berättar om min samling med afrikanska etsningar varvat med lockrop som skulle gjort Roger Pontare grön av avund.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
Svar på tråden Kåta män som vill jobba lite för det?