• Anonym (Ts)

    Särbon vill bara face time:a....

    Jag och ex-sambon separerade för ett tag sen. Anledningen till det är oviktigt för detta problem.

    Nu vill han som det verkar aldrig träffas utan bara ha telefon sex på face time.

    Jag är helt TOTALT ointresserad av det!

    Har "ställt upp" nån gång, men de senaste femtielva gångerna han tjatat har jag hittat på undanflykter.

    Hur får jag ett slut på detta utan att såra honom? Han är extremt känslig för ett nej och känner sig väl avvisad?

    Jag blir så less. Nu imorse smsade han och frågade. Jag sa nej för jag måste göra mig iordning för jobbet 10 minuter senare ringer han iaf på ft naken i sängen. Blev nästan både arg och äcklad!!!

    Vad göra?

  • Svar på tråden Särbon vill bara face time:a....
  • Anonym (Ell)

    Men suck! Säg ifrån på skarpen ! Varför är det viktare att han inte blir ledsen när du till och med blir äcklad?! Han får acceptera läget annars kommer du tröttna till slut. Säg att du inte är intresserad.

    Telefonsex är sinnessjukt tråkigt så jag förstår dig.

  • Anonym (Ts)
    Anonym (Ell) skrev 2016-06-01 07:35:35 följande:

    Men suck! Säg ifrån på skarpen ! Varför är det viktare att han inte blir ledsen när du till och med blir äcklad?! Han får acceptera läget annars kommer du tröttna till slut. Säg att du inte är intresserad.

    Telefonsex är sinnessjukt tråkigt så jag förstår dig.


    Vårt "förhållande" är väldigt knackigt så det kanske är därav jag inte säger ifrån?

    Rädd att det blir dödsstöten.

    Har frågat MÅNGA ggr om han inte vill träffa mig mer men har inte ens fått något svar.

    Jag skickar ett sms när jag är på väg till jobbet.
  • Anonym (Ell)
    Anonym (Ts) skrev 2016-06-01 07:42:06 följande:

    Vårt "förhållande" är väldigt knackigt så det kanske är därav jag inte säger ifrån?

    Rädd att det blir dödsstöten.

    Har frågat MÅNGA ggr om han inte vill träffa mig mer men har inte ens fått något svar.

    Jag skickar ett sms när jag är på väg till jobbet.


    Fast en dödsstöt kanske skulle vara på sin plats...

    Det kommer ändå inte hålla i längden med hans tjat om telefonsex.

    Varför ens vara tillsammans med någon som inte vill träffas utan hellre sköter det över telefon?

    Förlåt om jag låter hård, men tycker verkligen inte att du ska sätta dig själv åt sidan på detta sätt.
  • Anonym (Men blä)

    Usch, jag förstår dig. Har inget emot att andra uppskattar det men att själv tvingas till det, nej tack. Jag föredrar the real thing.

    Bry dig inte om att du eventuellt sårar honom när du säger ifrån (du kan ju skämta bort det lite snyggt men ändå markera att du inte vill) för HAN bryr ju sig uppenbarligen inte om dina känslor. Och stå fast vid ditt beslut, vela inte hit och dit för då lär han aldrig sluta.

  • Anonym (1)

    så ni har nästan gjort slut, han är kåt, har ingen att ha sex med, är för lat för att orka ordna så att ni kan ses IRL och tycker du bör vilja köra lite sexlek genom ft? Du förstår väl att det bara handlar om att han vill ha ett sätt att få utlopp för sitt sexuella behov?
    Ska ni ens fortsätta tillsammans ska det väl vara på bådas villkor. Han kanske tom inser att du balanserar för att inte verka otrevlig, och han passar på att ta chansen. 

    Om det inte ger dig nåt alls, why bother? 

  • Anonym (Ts)
    Anonym (1) skrev 2016-06-01 07:54:19 följande:

    så ni har nästan gjort slut, han är kåt, har ingen att ha sex med, är för lat för att orka ordna så att ni kan ses IRL och tycker du bör vilja köra lite sexlek genom ft? Du förstår väl att det bara handlar om att han vill ha ett sätt att få utlopp för sitt sexuella behov?

    Ska ni ens fortsätta tillsammans ska det väl vara på bådas villkor. Han kanske tom inser att du balanserar för att inte verka otrevlig, och han passar på att ta chansen. 

    Om det inte ger dig nåt alls, why bother? 


    Precis så är det! Suck
  • Anonym (Ts)

    Skickade sms om att han inte behöver fråga mer för jag är inte intresserad av det eftersom vi aldrig träffas IRL. Få väl se om han ens bemödar sig svara.

    Men om jag gissar blir svaret:

    Ok

    Inget mer än så och då räknar jag förhållandet som över

  • Anonym (Blärk!)

    Har råkat ut för den här typen av män och det är så extremt avtändande och man blir bara förbannad och äcklad! Det är så respektlöst men jag tror faktiskt inte att de förstår det. De saknar nog någon liten kugge i det "sociala maskineriet" och förmodligen tror de att "jaja, hon sa nej men om hon får se mig i sängen med fullt stånd så går hon nog igång"...De fungerar antagligen själv så och har lite svårt att läsa av andra...

    Sluta visa hänsyn och var rak mot honom!

  • Anonym (Ts)
    Anonym (Blärk!) skrev 2016-06-01 08:23:10 följande:

    Har råkat ut för den här typen av män och det är så extremt avtändande och man blir bara förbannad och äcklad! Det är så respektlöst men jag tror faktiskt inte att de förstår det. De saknar nog någon liten kugge i det "sociala maskineriet" och förmodligen tror de att "jaja, hon sa nej men om hon får se mig i sängen med fullt stånd så går hon nog igång"...De fungerar antagligen själv så och har lite svårt att läsa av andra...

    Sluta visa hänsyn och var rak mot honom!


    Ja exakt. Flera gånger har han gjort så att han ringer för att HAN är kåt och tror att jag ska gå igång på det. Det blir totalt motsatt effekt och vid dessa tillfällen blir jag faktiskt enbart äcklad!

    Han har messat hela morgonen, men mitt senaste sms ignorerar han. Det säger väl allt.

    Tyvärr måste vi ses på fredag men i sällskap av hans familj så han kommer garanterat ignorera mig!
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Ts) skrev 2016-06-01 08:07:07 följande:

    Skickade sms om att han inte behöver fråga mer för jag är inte intresserad av det eftersom vi aldrig träffas IRL. Få väl se om han ens bemödar sig svara.

    Men om jag gissar blir svaret:

    Ok

    Inget mer än så och då räknar jag förhållandet som över


    Ha ha....fick svar nu:

    Ok

    Känner honom sååååååå väl. Suck!
Svar på tråden Särbon vill bara face time:a....