• Anonym (jag är så glad :D)
    Äldre 3 Jun 21:26
    6507 visningar
    11 svar
    11
    6507

    Jag kom för första gången!

    Igår hände det. Jag träffade en kille, blev för första gången ordentligt kåt på någon när han började hångla med mig i soffan. Vi förflyttades efter ett tag till sängen. Där gjorde vi saker och ja... han började pulla mig. Jag sa till honom att jag har alltid haft svårigheter till att komma. Jag har aldrig kommit vaginalt eller fått en sprutorgasm. Jag känner fort att han vet vad han håller på med, förstår inte riktigt vad som är på väg att hända tills jag känner att det blir helt blött under rumpan, efter ett tag börjar det spruta mot mina bröst. Det var helt otroligt. Det var mer coolt än skönt. Skönt var det också men det kändes så speciellt. Blev bara mer kåt efter att han hade gjort så på mig, fått mig att spruta i 3 minuter.

    När jag själv har lekt har jag alltid bara använt vibrator på klitoris. Men nu har jag insett att jag kanske också kan komma vaginalt, och inte bara en fontänorgasm som inte kändes så jättemycket. Så jag vill att ni kommer med den bästa dildon. Gärna någon som kanske vibrerar också? Kom gärna med tips och idéer för att jag ska få vara med om det igen helt själv. 

  • Svar på tråden Jag kom för första gången!
  • fae
    Äldre 3 Jun 21:34
    #1

    Wait... Han gav dig en sprutorgasm som varade i 3 minuter? Det sprutade upp över dina bröst i 3 minuter?

    Vad gäller din fråga, du vill kunna komma av någotifitta, i detta fall alltså dildo, men just fontänorgasm eller? Känner inte till någon specifik leksak som ska kunna ge fontän, men vill du "bara" komma på vanligt vis dock ej klitorisorgasm så tänker jag någon typ av g-punktsdildo?

  • Anonym (jag är så glad :D) Trådstartaren
    Äldre 4 Jun 01:13
    #2
    fae skrev 2016-06-03 21:34:42 följande:

    Wait... Han gav dig en sprutorgasm som varade i 3 minuter? Det sprutade upp över dina bröst i 3 minuter?

    Vad gäller din fråga, du vill kunna komma av någotifitta, i detta fall alltså dildo, men just fontänorgasm eller? Känner inte till någon specifik leksak som ska kunna ge fontän, men vill du "bara" komma på vanligt vis dock ej klitorisorgasm så tänker jag någon typ av g-punktsdildo?


    Ja, är det onormalt att det sprutar så länge?

    Vill komma vaginalt. Men jag vet inte hur jag ska göra.
  • Äldre 4 Jun 11:43
    #3

    Och du är hur gammal?

  • Äldre 4 Jun 13:02
    #4
    Noname00 skrev 2016-06-04 11:43:15 följande:

    Och du är hur gammal?


    Asså ursäkta att jag lägger mig i men vad sjutton spelar åldern för roll här :o
  • Celine­s Essenc­e
    Äldre 4 Jun 16:37
    #5
    Anonym (jag är så glad :D) skrev 2016-06-03 21:26:20 följande:

    Igår hände det. Jag träffade en kille, blev för första gången ordentligt kåt på någon när han började hångla med mig i soffan. Vi förflyttades efter ett tag till sängen. Där gjorde vi saker och ja... han började pulla mig. Jag sa till honom att jag har alltid haft svårigheter till att komma. Jag har aldrig kommit vaginalt eller fått en sprutorgasm. Jag känner fort att han vet vad han håller på med, förstår inte riktigt vad som är på väg att hända tills jag känner att det blir helt blött under rumpan, efter ett tag börjar det spruta mot mina bröst. Det var helt otroligt. Det var mer coolt än skönt. Skönt var det också men det kändes så speciellt. Blev bara mer kåt efter att han hade gjort så på mig, fått mig att spruta i 3 minuter.

    När jag själv har lekt har jag alltid bara använt vibrator på klitoris. Men nu har jag insett att jag kanske också kan komma vaginalt, och inte bara en fontänorgasm som inte kändes så jättemycket. Så jag vill att ni kommer med den bästa dildon. Gärna någon som kanske vibrerar också? Kom gärna med tips och idéer för att jag ska få vara med om det igen helt själv. 


    Oj! Du får passa dig nu under sommaren. Risken finns ju att du blir uttorkad i värmen! 3 min!

    Du kanske bör ha en 10 liters hink med vatten och sugrör till hands bredvid sängen.

    Guinness rekordbok kanske vore något för dig!
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • fae
    Äldre 4 Jun 16:56
    #6
    Anonym (jag är så glad :D) skrev 2016-06-04 01:13:45 följande:

    Ja, är det onormalt att det sprutar så länge?


    Jag tror det? Det låter definitivt anmärkningsvärt iaf, men det kanske är möjligt?? Klockade du eller är detta en överdriven uppfattning av tid?
  • Äldre 4 Jun 19:51
    #7
    njursten skrev 2016-06-04 13:02:10 följande:
    Asså ursäkta att jag lägger mig i men vad sjutton spelar åldern för roll här :o
    Man måste nog vara rätt ung de flesta lär känna sin kropp rätt fort.
  • Äldre 5 Jun 10:12
    #8
    Anonym (jag är så glad :D) skrev 2016-06-04 01:13:45 följande:
    Ja, är det onormalt att det sprutar så länge?

    Vill komma vaginalt. Men jag vet inte hur jag ska göra.
    Inte alls, jag för min del sprutar oavbrutet i 5 (fem) minuter varje gång jag får orgasm. 

    Obs att 5 minuter är ett genomsnitt, ibland kanske jag bara "orkar" med ett 4-minuterssprut, åt andra sidan....har jag inte satt på min kvinna på flera dagar, så kan det bli mer än 5 minuter. 

    Ha en skön söndag.

    Jag är också glad.Skrattande Jag satta på min gudomliga kvinna inatt...GladSolig

    Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (i dont even)
    Äldre 5 Jun 21:31
    #9

    hur fan har den här tråden tagit sig till hetaste debatter?

  • Anonym (jag är så glad :D) Trådstartaren
    Äldre 14 Aug 09:03
    #10

    Har funderat på om jag var så blöt att det han på något sätt fick det att skvätta. Kan ha varit så, men det är svårt när man inte vet.

  • Anonym (even know)
    Äldre 15 Aug 17:42
    #11
    Anonym (i dont even) skrev 2016-06-05 21:31:11 följande:

    hur fan har den här tråden tagit sig till hetaste debatter?


    Jag håller med dig.
Svar på tråden Jag kom för första gången!