• Anonym (stord­ärbak?­)
    Äldre 11 Jun 06:51
    4605 visningar
    14 svar
    14
    4605

    elefantrumpan...

    Har en stor hängig dallring elefantrumpa.

    Har nu träffar en man. Sexet funkar men han vill ta mig bakifrån men jag vägrar. Skäms över rumpan.

    Sen hänger och är bred lite platt och stor.

    Han accepter ju nej och vi gör annat i sängen. Han vet att jag har komplex och mår dåligt över rumpan.

    Hur gör man i denna sits?

    Han får inte ens ta i den fast han vill...

  • Svar på tråden elefantrumpan...
  • Anonym (stord­ärbak?­) Trådstartaren
    Äldre 11 Jun 07:37
    #1

    Hur gör ni som har komplex är över en kroppsdel?

  • Äldre 11 Jun 07:41
    #2
    -1 +1
    Anonym (stordärbak?) skrev 2016-06-11 07:37:24 följande:
    Hur gör ni som har komplex är över en kroppsdel?
    Amputerar.
  • Anonym (S 25)
    Äldre 11 Jun 07:41
    #3

    Har också haft mycket komplex. Bla för rumpan. Men min sambo älskar min rumpa. Fastän den är tjock och hängig. Han tar på den så ofta han kan. Jag är inte van vid det sedan tidigare förhållanden, men jag börjar förstå att han inte delar min syn på min kropp. Han gillar min rumpa. Även om jag inte gör det.

    Detsamma gäller alla kroppskomplex. Om partnern vill ha sex så vill hen det. Hen är ju redan medveten om hur du ser ut (mer eller mindre) och accepterar det. Man kan ju inte luras helt bara för att man har kläder på.

    Mitt råd är alltså att bara släppa loss och låta det ske. Det ÄR svårt, men gör det stegvis, ex i mörker, en kort stund, med lite kläder, osv. Och upprepa för dig själv som ett mantra att han VILL faktiskt vara med dig och han ÄR inte så dum att han kommer få en chock och ångra sig. Han VET vad han ger sig in på och han VILL gärna ha sex bakifrån trots det!

    Försök se det positivt och bara öva dig på att bli trygg i att du duger. Du är du. HELA din kropp är vad som gör dig till dig. Du är bra som du är, och han VILL vara med dig och delar inte din syn utan kan njuta av sådant du själv inte är nöjd med.

  • Anonym (Rumpa­)
    Äldre 11 Jun 07:47
    #4

    Gillar modell större kvinnor och du ska inte skämmas.

    Antagligen så gillar din kille "hela" dig....även din rumpa.

    Hoppas du kan släppa taget o njuta av din egen kropp. Låta honom klämma, smeka, kyssa o ta dig bakifrån!

    Älskar min sambos stora bak....

  • Anonym (Hmm)
    Äldre 11 Jun 08:12
    #5

    Om han verkligen älskar dig så kommer han inte bry sig om hur din rumpa ser ut, han kommer tycka din rumpa är den sexigaste han har sett .

  • Anonym (stord­ärbak?­) Trådstartaren
    Äldre 11 Jun 08:16
    #6

    Går kanske testa i mörkret.

    Nja man kan älska en person utan att älska allt på personens kropp.

  • Cadenc­ee
    Äldre 11 Jun 09:10
    #7
    Anonym (S 25) skrev 2016-06-11 07:41:47 följande:

    Har också haft mycket komplex. Bla för rumpan. Men min sambo älskar min rumpa. Fastän den är tjock och hängig. Han tar på den så ofta han kan. Jag är inte van vid det sedan tidigare förhållanden, men jag börjar förstå att han inte delar min syn på min kropp. Han gillar min rumpa. Även om jag inte gör det.

    Detsamma gäller alla kroppskomplex. Om partnern vill ha sex så vill hen det. Hen är ju redan medveten om hur du ser ut (mer eller mindre) och accepterar det. Man kan ju inte luras helt bara för att man har kläder på.

    Mitt råd är alltså att bara släppa loss och låta det ske. Det ÄR svårt, men gör det stegvis, ex i mörker, en kort stund, med lite kläder, osv. Och upprepa för dig själv som ett mantra att han VILL faktiskt vara med dig och han ÄR inte så dum att han kommer få en chock och ångra sig. Han VET vad han ger sig in på och han VILL gärna ha sex bakifrån trots det!

    Försök se det positivt och bara öva dig på att bli trygg i att du duger. Du är du. HELA din kropp är vad som gör dig till dig. Du är bra som du är, och han VILL vara med dig och delar inte din syn utan kan njuta av sådant du själv inte är nöjd med.


    Gillade ditt inlägg! Har själv komplex för min kropp. Ser mig som tjock, ful och vill helst inte att sambon ska se mig naken. Det är ännu värre nu som höggravid.

    Samtidigt som jag VET att sambon älskar min kropp. Han påpekar det ofta men det går inte in i huvudet på mig. Så tack för ett peppande inlägg även om det var riktat till TS ;)
  • Anonym (tycke­r)
    Äldre 11 Jun 15:06
    #8
    Cadencee skrev 2016-06-11 09:10:59 följande:
    Gillade ditt inlägg! Har själv komplex för min kropp. Ser mig som tjock, ful och vill helst inte att sambon ska se mig naken. Det är ännu värre nu som höggravid.

    Samtidigt som jag VET att sambon älskar min kropp. Han påpekar det ofta men det går inte in i huvudet på mig. Så tack för ett peppande inlägg även om det var riktat till TS ;)
    Men vad är det med er kvinnor egentligen? Vad är det för fel med era huvuden? Som är totalt resistenta mot att mannen/ tycker ni är ursexiga och på alla sätt förmedlar detta i både ord och handling. Finns verkligen ingen anledning att ha komplex. Är ju rena mansplågeriet att inte unna honom att se sin fina tjocka sexiga fru spritt språngandes.
  • Anonym (stord­ärbak?­) Trådstartaren
    Äldre 11 Jun 15:20
    #9

    Men man tittar ju på t ex andra kvinnor. Som t ex Hur en kvinna ska se ut i samhället. Finns ju ideal.

    Jag menar Hur och varför vill denna underbara man kläma på min rumpa?

    Man kan knappt som kvinna gå in i ett omklädningsrum kvinnor kommenterar till 100% andra kvinnor.

    Kommer igår när en känd fotomodel på upp en bild på sin mage med rubriken ja det är min riktiga mage? Sålde slut på en gång i New York stånd på gatorna.

    Sen också bilden på vicktoria beckhamn som gick upp för trappan och visade hur hennes ben såg ut det blev ramaskri på Internet Hur kan david gilla det?

  • Cadenc­ee
    Äldre 11 Jun 17:23
    #10
    Anonym (tycker) skrev 2016-06-11 15:06:03 följande:
    Men vad är det med er kvinnor egentligen? Vad är det för fel med era huvuden? Som är totalt resistenta mot att mannen/ tycker ni är ursexiga och på alla sätt förmedlar detta i både ord och handling. Finns verkligen ingen anledning att ha komplex. Är ju rena mansplågeriet att inte unna honom att se sin fina tjocka sexiga fru spritt språngandes.
    Mobbning i 12 år tar på psyket oavsett hur många personer man har som älskar en... Då spelar det inte så stor roll i vissa lägen vad ens partner säger eller gör. Sen kan jag säga att set har blivit mycket bättre men ibland kommer starka komplexkänslor fram.
  • Anonym (Lotha­r)
    Äldre 11 Jun 17:59
    #11
    Anonym (stordärbak?) skrev 2016-06-11 06:51:03 följande:

    Har en stor hängig dallring elefantrumpa.

    Har nu träffar en man. Sexet funkar men han vill ta mig bakifrån men jag vägrar. Skäms över rumpan.

    Sen hänger och är bred lite platt och stor.

    Han accepter ju nej och vi gör annat i sängen. Han vet att jag har komplex och mår dåligt över rumpan.

    Hur gör man i denna sits?

    Han får inte ens ta i den fast han vill...


    Riktigt stor rumpa är underbart! Du får säga till honom att du behöver höra på vilket sätt din stjärt är fin i hans ögon, och att behöver höra det ofta.
  • Anonym (sa)
    Äldre 11 Jun 18:13
    #12

    du får ju försöka lita på att din man älskar just dig och din kropp och din rumpa! Ta emot det och försök övervinna din känsla av obehag. Du kommer må så mkt bättre när du väl har gjort det. 

  • Anonym (Kille­)
    Äldre 11 Jun 19:03
    #13

    Ja träffade ett tag en tjej med en riktig rejäl rumpa. Jag tyckte det var jättehäftigt. Speciellt bakifrån när man verkligen ser allt.

    Jag tror säkert att din sambo gillar dig som du är!

    Känner du kompex över sex bakifrån så kör i mörkret då i början.

    Jag brukar faktiskt gilla att emellanåt ha sex i total mörker, det blir lite annorlunda, man får känna sig fram och övriga sinnen upplevs lite starkare. Så prova det.

    Lyckas du inte med det så kan jag tipsa dig om kognitiv betende terapi. KBT kan man göra via internet också. Där får du verktyg för hur du ska tänka.

  • Anonym (sluta­)
    Äldre 12 Jun 01:21
    #14
    +2

    Stackars din kille! Han älskar liksom jag enorma, breda rumpor. Tänkt att sätta på en riktigt stor, dallrig, fet och bred rumpa bakifrån - så härligt!
    Alltid lika tragiskt med tjejer och kvinnor som liksom inte kan få in i sin skalle att deras stora rumpa avgudas. Det verkar helt kört för dom att förstå. Hur tröga får ni vara!? Vad krävs för att ni ska fatta!? Och så håller ni på som du och låter oss inte beundra era stora rumpor och ta på dom. Patetiskt och sorgligt!

Svar på tråden elefantrumpan...