• Äldre 12 Jun 11:34
    1256 visningar
    2 svar
    2
    1256

    Säljs baby paper (prassel-leksak) i sverige?

    Hejsan!

    Long time reader, first time poster.

    Ja undrar om de någon som sett om baby paper säljs i Sverige (prassel-leksak)?

    Min tös är helt galen i presentpapper och plast som prasslar. Hon älskar det, själva leksaken i är hon mindre intresserad av. :P
    Men jag vågar inte låta henne leka med sånt utan övervakning eftersom ibland kan plast gå sönder och jag vill inte att hon blir en plastarian.
    Idag så fick jag idén att det måste ju finnas plast papper som en prassel-leksak som är säker att leka med men som låter sådär roligt som plast och papper gör.

    Jag har hittat de på Amazon uk, men hittar ingen säljare som levererar till Sverige tyvärr. "Baby paper" kallas det för där.

    Vet inte om de är ok att länka till en extern hemsida på detta forum så jag klipper in beskrivningen på produkten nedan:
    Baby Paper is a unique toy, that in it's simplicity has become a hit with babies and parents! Small enough for tiny fingers to grasp, Baby Paper is made of a soft material that has a crinkly paper sound when touched. Baby Paper is machine washable and comes in many patterns and colors.

    Någon som har sett någon liknande prassel-leksak i Sverige?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-06-12 11:36
    Det går ej att rätta stavfel ju.

  • Svar på tråden Säljs baby paper (prassel-leksak) i sverige?
  • Anonym (G)
    Äldre 12 Jun 11:45
    #1

    Jag har aldrig sett i Sverige , men det finns på Ebay och flera säljare levererar till Sverige.

  • Äldre 12 Jun 16:38
    #2

    A får ta och beställa ifrån en av dem som är längre bort. Amazon usa har dem också såg jag. Orka leveranstiden från staterna bara.

Svar på tråden Säljs baby paper (prassel-leksak) i sverige?