• Äldre 16 Jun 22:06
    6979 visningar
    8 svar
    8
    6979

    Sexrelaterad favorit-app?

    Vad har ni för favorit-appar med sexuell inriktning. Själv så har jag en app som heter kamasutra som jag gillar skarpt. Massor av ställningar och ett sätt att hålla koll på vad man har provat och inte. Den har även en random-funktion som kan slumpa ut ställningar vilket kan vara ganska mysigt. Skulle gärna vilja hitta någon typ av sanning/konka eller liknande som man kan latja med frugan medans man är på jobbet.

  • Svar på tråden Sexrelaterad favorit-app?
  • Äldre 17 Jun 11:00
    #1

    Hittade en lista på flera bra sex-appar för folk som är i förhållande. Alltså vår motsats till Tinder Cool

  • Äldre 17 Jun 11:54
    #2
    FrökenFräken1 skrev 2016-06-17 11:00:49 följande:
    Hittade en lista på flera bra sex-appar för folk som är i förhållande. Alltså vår motsats till Tinder Cool
    tack för tipsen!
  • Äldre 17 Jun 12:01
    #3
    FrökenFräken1 skrev 2016-06-17 11:00:49 följande:

    Hittade en lista på flera bra sex-appar för folk som är i förhållande. Alltså vår motsats till Tinder Cool


    Tack! Verkar som att det fanns lite schysta appar där.
  • Äldre 24 Jun 20:51
    #4

    Hej!

    Jag och min man hittade appen Desire för ett par veckor sedan och vi är helt lyriska. Vi kommer leka hysteriskt mycket i sommar ...

  • Äldre 25 Jun 11:26
    #5
    FrökenFräken1 skrev 2016-06-17 11:00:49 följande:

    Hittade en lista på flera bra sex-appar för folk som är i förhållande. Alltså vår motsats till Tinder Cool


    Tack för tipset, ska kontrollera vad som finns i listan! Verkar intressant!
  • Äldre 25 Jun 11:28
    #6
    Tanziz skrev 2016-06-24 20:51:57 följande:

    Hej!

    Jag och min man hittade appen Desire för ett par veckor sedan och vi är helt lyriska. Vi kommer leka hysteriskt mycket i sommar ...


    Jag kollade in beskrivningen lite snabbt. Jag fastnade inte för den direkt men är nyfiken. Kan du beskriva appen på ett sätt som gör att jag kan locka med damen?
  • Äldre 25 Jun 18:50
    #7

    Det går ut på att skicka utmaningar till varandra och dessa skall utföras inom en viss tid. Utmaningarna ger poäng som gör att man levlar och får tillgång till hetare utmaningar och fler kategorier. Exempel på kategorier, kitchen, summer, in public, under my thumb.

    Du kan också skriva egna utmaningar eller välja från de som andra medlemmar har formulerar. En utmaning kan vara att bjuda sin resp på en fantastisk frukost på sängen eller som den som jag har framför mig. Tala i telefon med en kompis under tiden min resp tillfredsställer mig oralt...

  • Äldre 12 Jul 12:30
    #8
    Tanziz skrev 2016-06-25 18:50:25 följande:

    Det går ut på att skicka utmaningar till varandra och dessa skall utföras inom en viss tid. Utmaningarna ger poäng som gör att man levlar och får tillgång till hetare utmaningar och fler kategorier. Exempel på kategorier, kitchen, summer, in public, under my thumb.

    Du kan också skriva egna utmaningar eller välja från de som andra medlemmar har formulerar. En utmaning kan vara att bjuda sin resp på en fantastisk frukost på sängen eller som den som jag har framför mig. Tala i telefon med en kompis under tiden min resp tillfredsställer mig oralt...


    Låter som en trevlig app. Skulle gärna testa den.

    Blir nyfiken på hur vågade utmaningar ni kommit till nu?
Svar på tråden Sexrelaterad favorit-app?