• Skorpion76

    Min blogg

    Jag har mer eller mindre gett upp hoppet om att starta en blogg här på Familjeliv på det sättet. Efter att seriöst har försökt göra det flera gånger orkar jag inte längre och därför blir det här min blogg där jag kommer att skriva om allt mellan himmel och jord. 
    Igår firade vi midsommar som vi brukar göra. Vi gick till festplatsen där vi brukar hålla till. När alla hade kommit klädde vi stången och reste upp den. Efter det blev det dans i ring, men jag dansade inte. Jag stod och tog kort istället. Efter dansen blev det fika och då passade regnet på att komma. Så typiskt.  


    Silver Pethead
  • Svar på tråden Min blogg
  • Skorpion76

    Varje gång om jag hör det här låten börjar jag gråta och jag förstår inte varför. Det är verkligen riktigt konstigt. 



    Det är samma sak med denna:



    Den här också!



    Här kommer en till:
    http://www.solstollarna.se/texter_att_sl?
    När jag hör någon av dessa låtar rinner tårarna utan att jag riktigt förstår varför. Kanske är jag extra känslig eller något sådant.


    Silver Pethead
  • Skorpion76

    Yep, det är det. Jag har till ochj med försökt starta en blogg på Wordpress och länka den hit, men inte ens det fungerade. Därför har jag helt enkelt gett upp!


    Silver Pethead
  • Skorpion76
    Yep, det är det. Jag har till och med försökt starta en blogg på Wordpress och länka den hit, men inte ens det fungerade. Därför har jag helt enkelt gett upp!
     
    Silver Pethead
  • Skorpion76

    Igår kväll var jag i hamnen på en musikfestival i hamnen som hete Latitud 57. Jag var där och såg Niklas Strömstedt. 


    Platinum Pethead
Svar på tråden Min blogg