• Anonym (Yngre man)
    Äldre 27 Jun 07:09
    14412 visningar
    68 svar
    68
    14412

    Strumpbyxor på äldre kvinnor

    Hej vill skriva med äldre kvinnor som ofta använder strumpbyxor till vardags. Vilka färger och vilken typ av strumpbyxor har du. I vilka kombinationer av kläder använder du de. Bl.a?

  • Svar på tråden Strumpbyxor på äldre kvinnor
  • Äldre 27 Jun 09:44
    #1
    +1

    Strumpbyxor är det osexigaste som finns, erotikdödaren nr 1. Du är verkligen kinky som går igång på det....

  • Anonym (40)
    Äldre 27 Jun 14:47
    #2
    Anonym (Yngre man) skrev 2016-06-27 07:09:27 följande:

    Hej vill skriva med äldre kvinnor som ofta använder strumpbyxor till vardags. Vilka färger och vilken typ av strumpbyxor har du. I vilka kombinationer av kläder använder du de. Bl.a?


    Varför äldre kvinnor och inte jämnåriga? Har du ingen flickvän som kan tillgodose ditt intresse för strumpbyxor? Är 40 tillräckligt gammalt...? Har alltid strumpbyxor. 
  • Anonym (Yngre man) Trådstartaren
    Äldre 27 Jun 17:11
    #3
    Anonym (40) skrev 2016-06-27 14:47:12 följande:

    Varför äldre kvinnor och inte jämnåriga? Har du ingen flickvän som kan tillgodose ditt intresse för strumpbyxor? Är 40 tillräckligt gammalt...? Har alltid strumpbyxor. 


    Det är bra ålder. Berätta om dina tankar kring strumpbyxor. Har fru.
  • Anonym (40)
    Äldre 28 Jun 22:20
    #4
    Anonym (Yngre man) skrev 2016-06-27 17:11:33 följande:
    Det är bra ålder. Berätta om dina tankar kring strumpbyxor. Har fru.
    Tankar och tankar. De är praktiska och snygga. Kan varieras och kombineras med det mesta och ge lite olika stil och image. Har inte din fru strumpbyxor då?
  • Anonym (Yngre man) Trådstartaren
    Äldre 29 Jun 06:22
    #5
    Anonym (40) skrev 2016-06-28 22:20:23 följande:

    Tankar och tankar. De är praktiska och snygga. Kan varieras och kombineras med det mesta och ge lite olika stil och image. Har inte din fru strumpbyxor då?


    Jo mn hon har så kraftiga lår och vader så det är svårt för henne att hitta bra stl.
  • Anonym (Yngre man) Trådstartaren
    Äldre 29 Jun 06:24
    #6
    Anonym (40) skrev 2016-06-28 22:20:23 följande:

    Tankar och tankar. De är praktiska och snygga. Kan varieras och kombineras med det mesta och ge lite olika stil och image. Har inte din fru strumpbyxor då?


    Men tycker du det är skönt att ha på dem. När någon smeker dej över låret ,viss är det skönt och upphetsande ibland?
  • Anonym (40)
    Äldre 29 Jun 07:23
    #7
    Anonym (Yngre man) skrev 2016-06-29 06:24:38 följande:
    Men tycker du det är skönt att ha på dem. När någon smeker dej över låret ,viss är det skönt och upphetsande ibland?
    Jo et är skönt att ha dem och man känner sig kvinnlig. Det skulle vara skönt att bli smekt, men jag är ensamstående så det händer inte. 
  • Anonym (40)
    Äldre 29 Jun 08:13
    #8
    Anonym (40) skrev 2016-06-29 07:23:11 följande:
    Jo et är skönt att ha dem och man känner sig kvinnlig. Det skulle vara skönt att bli smekt, men jag är ensamstående så det händer inte. 
    Kan väl tillägga att det hände någon gång när jag var yngre att någon kille lät handen glida upp längs strumpan en bit ovanför knäet. Det var hett, men stannade där.
  • Anonym (Yngre man) Trådstartaren
    Äldre 29 Jun 13:12
    #9
    Anonym (40) skrev 2016-06-29 08:13:55 följande:

    Kan väl tillägga att det hände någon gång när jag var yngre att någon kille lät handen glida upp längs strumpan en bit ovanför knäet. Det var hett, men stannade där.


    Kan du beskriva dej, blir lite nyfiken
  • Anonym (Kinky­)
    Äldre 29 Jun 13:19
    #10
    Tecum skrev 2016-06-27 09:44:36 följande:

    Strumpbyxor är det osexigaste som finns, erotikdödaren nr 1. Du är verkligen kinky som går igång på det....


    Kinky? Är rätt vanligt att män tänder på kvinnor i strumpbyxor. Jag vet massa män som gillar strumpbyxor, särskilt svarta nylon till kjol och klänning. Jag tror det är vanligare att män uppskattar det än att dom inte gör det.
Svar på tråden Strumpbyxor på äldre kvinnor