• Anonym (Ledse­n)
    Äldre 27 Jun 23:36
    799 visningar
    5 svar
    5
    799

    Förstår inte hur han tänker?

    Är tillsammans med en man sedan fyra år tillbaka vi trivs bra ihop och har väldigt roligt tillsammans. 

    Han har en hobby som han åker iväg på ibland med ett gäng vänner killar och tjejer ibland över dagen och ibland övernattning blir en hel del festande också i samband med detta. 
    Jag tycker och känner att det är helt okej. Det som jag kan tycka eller som jag tycker är väldigt jobbigt är när han åkt iväg till ett ställe där även hans ex håller till och dom är då hela gänget. Men tycker det känns ändå att min man spenderar semester tillsammans med bla henne där jag vet att det festas, badas bastu. Han vet om att jag tycker det känns jobbigt vi har pratat om det och det då speciellt när han ska dit hans ex är också. 

    Nu i år skulle han inte dit vilket jag tyckte kändes jätteskönt utan dom ska iväg på andra ställen över en långhelg och även senare i sommar över en vecka men hon är inte med då.

    Idag får jag reda på att han själv föreslagit och vill dit till stället där hans ex också tillbringar tid. Ingen av dom andra än som är intresserade utav detta utan dom skulle prata om det. 
    Jag blir både ledsen och besviken eftersom han vet hur jag känner just inför att han åker dit och är där en vecka där även hon är och att det just är han som föreslagit detta  trots att han vet hur jag känner inför det.

    Han sa till mig att det är väl inget att bli sur över får jag inte åka eller? Jag sa att jag blir inte sur jag blir bara ledsen och det borde inte vara något nytt för dig när vi pratat om det förut och jag tänker inte förbjuda dit till att åka utan du gör som du vill. Han blev sur och förstod inte mig alls utan trodde att jag skulle tycka det var kul för hans skull??!! Han frågade flera gånger om han inte får åka för mig...och jag tror nästan han väntade påa tt jag skulle säga att han inte får så han kunde bli arg och sedan skylla saken på mig. men jag tänker inte förbjuda honom han är vuxen och gör sina egna val. Det jag kan känna är väl att är man tillsammans så borde man kanske ta lite hänsyn till varandra och varandras känslor. Jag själv hade inte åkt om han hade blivit ledsen över det.
    Han ska ju åka iväg på dom övriga sakerna och det känns inte alls jobbigt för mig utan det är mer när hans ex ska också bo där.

    Hur hade ni känt? Det här är det enda som känns jobbigt jag är inte svartsjuk av mig annars för han har varit ute ohc ätit middag med exet han har barn med och då även barnen såklart m.m...Detta ex som jag pratat om är INTE barnens mamma utan en tjej han träffade innan mig det tog slut ca 6 månader innan vi träffades.

  • Svar på tråden Förstår inte hur han tänker?
  • Äldre 28 Jun 06:42
    #1

    Han visar dig ingen respekt.... 

  • Anonym (Jag)
    Äldre 28 Jun 06:51
    #2

    Självklart är du svartsjuk, men det är ok.

    Åk med!

  • Anonym (Lisa)
    Äldre 28 Jun 07:40
    #3

    Ännu en tråd om detta...

  • Anonym (:))
    Äldre 28 Jun 07:48
    #4
    Anonym (Lisa) skrev 2016-06-28 07:40:52 följande:

    Ännu en tråd om detta...


    Precis vad jag tänkte... :)
  • Anonym (Jag)
    Äldre 28 Jun 07:51
    #5
    Anonym (Lisa) skrev 2016-06-28 07:40:52 följande:

    Ännu en tråd om detta...


    Ja och läget är oförändrat!
Svar på tråden Förstår inte hur han tänker?