Forum Relationsproblem - Känsliga rummet
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Tjejer/killar: Gillar ni mest blondiner, brunetter, rödhåriga/svarthåriga på det motsatta könet?

Ons 29 jun 2016 21:28 Läst 2439 gånger Totalt 35 svar
    Anonym (Both)
    Visa endast
    Ons 29 jun 2016 21:28

Jag tycker blondintjejer är sötast, men brunhåriga sexigast.

• Ons 29 jun 2016 21:40 #1

Hårfärgen är mindre viktig, fast en blondin är aldrig fel...

Fast nu byter ju tjejer hårfärg som när en annan byter skjorta så nu vet man aldrig vad som är äkta eller fejk.

• Ons 29 jun 2016 21:58 #2

Spelar ingen roll så läge det passar ihop, så att säga. Och inte ser totalt påklistrat/plastperuk ut.

Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Ons 29 jun 2016 22:08 #3 +1

Beror helt på vad personen passar i. En person kan ju se helt galen ut i blont medan en annan inte alls passar i mörkt. Föredrar inte det ena mer n det andra. Så en blondin som passar i blont är alltså lika snygg som en brunett som passar i brunt enligt mig. Som exempel.

• Anonym (.)
    Visa endast
    Tor 30 jun 2016 01:40 #4

Föredrar definitivt mörkhåriga män, som gärna får ha rejält markerade ögonbryn.
    Är kvinna.

• Fre 1 jul 2016 07:13 #5

Har ingen preferens vad gäller hårfärg, är en man snygg så är han.

• Anonym (Blond­)
    Visa endast
    Fre 1 jul 2016 07:41 #6

Blonda kvinnor är ju söta och män med lite mörkare hår är oftast snyggare.

• Anonym (Nanne­)
    Visa endast
    Fre 1 jul 2016 08:21 #7

Jag är blond och föredrar mörkhåriga killar (fast är ihop med en mellanblond )
    Min kompis är mörkhårig och föredrar blonda killar.

• Fre 1 jul 2016 09:21 #8

De flesta killar jag gillat har haft brunt hår så jag gissar att det är det jag gillar mest. Fast det är ju också det vanligaste. På tjejer spelar det ingen roll.

• Fre 1 jul 2016 09:30 #9

Jag har inga preferenser gällande hårfärg, en snygg man är snygg oavsett vilken hårfärg han råkar ha fötts med.

• Fre 1 jul 2016 19:54 #10

Som vanligt när det kommer till dessa typer av trådar så spelar det ingen som helst roll. 

Behold, i come as a thief.
Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll