• Anonym (Both)

    Tjejer/killar: Gillar ni mest blondiner, brunetter, rödhåriga/svarthåriga på det motsatta könet?

    Jag tycker blondintjejer är sötast, men brunhåriga sexigast.

  • Svar på tråden Tjejer/killar: Gillar ni mest blondiner, brunetter, rödhåriga/svarthåriga på det motsatta könet?
  • flygrl

    Attraktion handlar för mig om en helhet och då e hårfärgen underordnad. Om jag nu måste bli mer specifik skulle jag säga att jag föredrar män som ligger nånstans på skalan blond till brunhårig. Rött hår e inte riktigt min grej MEN på rätt man skulle det funka med. :)

  • Anonym (Variation)

    Jag gillar att variera mig. Ibland vill jag ha en blondin, ibland en rödhårig. Min fru är brunett så oftast väljer jag nåt annat när jag får chansen. 

  • Anonym (Vuxit upp)

    Har alltid föredragit mörkhåriga killar, men idag är jag tlllsammans med en blond! Mörkblond iofs, men ändå.

  • Anonym (Reds)

    Här blir det gång på gång rödhåriga/rödblonda killar som jag fastnar för.

  • Anonym (Hen)

    Hittills i livet har jag aldrig kollat in vad en eventuell partner har för färg på könshåret innan jag attraherats av andra drag. Personligheten till exempel.

    Något annat hår bryr jag mig inte heller om vad det är för färg på.

  • Pope Joan II
    Anonym (Finns?) skrev 2019-01-27 13:52:55 följande:
    Vilka länder då? 
    Ön Norra Sentinel i Bengaliska viken. Köp en enkelbiljett. 
  • Pripps Vichy

    Många blonda kvinnor är tyvärr ganska korkade och med stirrande uttryckslösa ögon och med avsaknad av personlighet. Föredrar mörka skönheter alla dagar i veckan. Rödhåriga är inte heller att förakta.

  • Pilsner

    Jag bryr mig inte om färger, personen är det viktigaste!

    Ögonen och ett fint leende får mig dock på fall!

  • tankfull

    Jag har fallit för fler mörkhåriga män än ljushåriga, men riktigt svarthåriga har jag aldrig fallit för. Bruna ögon kan vara fint men blå eller gröna gillar jag mest! Mörkbrunt hår och grönblå ögon skulle vara maxat!

    Just nu är jag attraherad av en man som inte är min vanliga typ (förutom att han är atletisk och lång då vilket alla mina män varit) och han har rödbrunt hår och skägg. Viking Tungan ute! Så jag gissar att håret på andra ställen är samma färg...
    Det är det iofs inte på mig själv, men de som har röda nyanser i håret har nog oftast det överallt tror jag ändå... Skulle så gärna kolla läget men vet inte om han vill visa mig :) Han kanske visar någon annan istället Rynkar på näsan

  • Anonym (Många)
    Anonym (Both) skrev 2016-06-29 21:28:11 följande:

    Jag tycker blondintjejer är sötast, men brunhåriga sexigast.


    Tycker många killar så?
Svar på tråden Tjejer/killar: Gillar ni mest blondiner, brunetter, rödhåriga/svarthåriga på det motsatta könet?