• Anonym (Frustrerad)

    Ni män i förhållanden - lösfitta före sex

    Efter ett förhållande på dryga ett år har vi sex ca 1 gång i veckan.
    Jag har gärna sex oftare än så. Ibland varje dag och ibland mer sällan men minst 2-3 ggr i veckan.
    Min sambo påstår att inte vara så sugen så då tappar jag också suget av att ens försöka förföra honom då jag oftast får ett nej för han är trött.
    Har nu kommit på varför han låser in sig i badet oftast varje dag.. Han sätter hellre på en lösfitta än mig!

    Gör mig ledsen och känner mig oattraktiv.

    Ni män i förhållanden. Ofta ni själva tillfredsställer er? Säger ni nej till sex med flickvännen för att lösa de själva?

  • Svar på tråden Ni män i förhållanden - lösfitta före sex
  • fae

    Men huuu..låter inte najs. Men vad spelar det för roll vad andra män här svarar? Du är ju oavsett helt missnöjd med frekvensen av sex din relation erbjuder och att han hellre knullar en gummibit. Borde du inte prata med honom?

  • Sugen 12345

    Har hellre sex med min fru men som när hon är bortrest eller varit för trött flera dagar kan det bli handen i duschen men definitivt sex om jag får välja.

  • Annaspilar

    Och du är säker på detta? Alla kan behöva stänga in sig ibland. Men om du är säker på detta så prata med honom. Han kanske går och tror att han måste prestera perfekt och du i din tur går och tror att han inte vill ha dig.

    Problemet blir då en massa missförstånd. Senast idag kunde inte min sambo prestera pga att han märkte att något var fel med mig. Vi pratade om det så var problemet ute ur världen. Vi är också öppna med att båda tillfredställer sig själv ibland. Kommunikation är nyckeln till en bra relation.

    Hoppas det löser sig och lycka till.

  • Tecum

    Väljer alltid min kvinna före onani!

    Snacka med din kille, i mina öron låter det som prestationsångest. Brist på lust är det inte om han sätter på en lösfitta istf dig.

  • steffo75

    Helt klart ska du snacka med honom! Ni kanske kan använda leksakerna tillsammans. Det skulle jag gilla.

    Själv kan jag välja att göra det på egenhand då jag är "less" på att få nobben av frun. Det händer att hon vill ligga precis när jag gjort det själv och då blir det ju inget. Men hade vi pratat om det i förväg så hade jag hållt mig. Det är ju trevligare att göra det tillsammans.

  • Underhill

    Nope, säger inte nej och hade 10ggr av 10 satt på en riktig fitta framför en lös. Men vi lever i olika relationer så den jämförelsen blir lätt lite skev :) oavsett, så föredrar jag äkta vara.


    E vi överens så kör vi
Svar på tråden Ni män i förhållanden - lösfitta före sex