• Äldre 8 Jul 18:43
    5613 visningar
    7 svar
    7
    5613

    Gravid efter änglabarnet...

    Hej alla ni som har född döda ängeln o sedan födde en levande mirakel.

    När jag blev gravid igen trodde jag att jag är stark o fixar detta, men nu på sistone,med varje dag som går inser jag att jag är inte redo o är jätte rädd tydligen ( är just nu i v 30.

    Jag vet inte ens vad är jag mest rädd för, för den fysiska eller psykiska (ang.förlossningen alltså) Det känns som om allt kommer att komma tillbaks när det är dags...

    Ni som har varit med om detta, hur klarade ni allt? Hur gick det? Har det varit lättare att föda levande barnet?

    Uppskattar alla svar...

  • Svar på tråden Gravid efter änglabarnet...
  • Äldre 9 Jul 14:45
    #1

    Nån?

  • Äldre 9 Jul 20:28
    #3

    Tack för svaret!

    Ja har gått på 2 extra ul och ska snart på 1 till TUL eftersom bebisen var 16%för liten ...så detta gör mig ännu mer nervös.

    Ska träffa Bm om 2 veckor så får vi se vad hon säger om mina tankar o funderingar. Fast jg tror inte att det kommer o ske nåt spec. eftersom dom brukar ju säga bara ~Allr kommer att gå bra, du behöver inte vara orolig.(precis som förra grav. när jag försökte förklara att allt är inte som det ska)har en son sedan tidigare så jag vet hur det känns att vara normal gravid.

    Tack iaf????????????

  • Äldre 9 Jul 20:30
    #4

    Oj, det ska vara blommor där istället för frågetecken...

  • Äldre 9 Jul 23:33
    #7

    Beklagar verkligen...

    Tack för svaret o för alla råd! (uppskattat)

    Jag hoppas verkligen på "bubblan ". Angående f.avdelningen så har jg redan varit där för 3 veckor sedan pga tidiga värkar o sammandragningar och jag måste säga att alla minnen kom tillbaka (min ängel föddes den 1a oct.2015, så det var inte så länge sedan)

    Vi får se, hoppas att jag klarar detta.

    Tack så mycket!

Svar på tråden Gravid efter änglabarnet...