• Rödbeta11

    analsex

    Hej inatt hade jag & min sambo sex genom analen & han la satsen i rumpan kan man bli gravid av de ? för en ifrån USA blev ju de :)

  • Svar på tråden analsex
  • Anonym (!)
    Rödbeta11 skrev 2016-07-13 11:30:28 följande:

    Hej inatt hade jag & min sambo sex genom analen & han la satsen i rumpan kan man bli gravid av de ? för en ifrån USA blev ju de :)


    Nej det går inte.

    Möjligen om han varit inne i slidan först. Försvara innehåller också spermier
  • Anonym (!)
    Anonym (!) skrev 2016-07-13 12:18:58 följande:
    Nej det går inte.

    Möjligen om han varit inne i slidan först. Försvara innehåller också spermier
    Försats
  • blairw
    Rödbeta11 skrev 2016-07-13 11:30:28 följande:

    Hej inatt hade jag & min sambo sex genom analen & han la satsen i rumpan kan man bli gravid av de ? för en ifrån USA blev ju de :)


    Såvida du inte lider samma sällsynta tillstånd där urinblåsa, ändtarm och vagina inte separerades som de skulle under det tidiga utvecklingsstadiet, så nej, då kan du inte bli gravid av analsex.
  • Allanojag
    Rödbeta11 skrev 2016-07-13 11:30:28 följande:

    Hej inatt hade jag & min sambo sex genom analen & han la satsen i rumpan kan man bli gravid av de ? för en ifrån USA blev ju de :)


    Ja, om han är jultomten.
  • Joohann
    KM36 skrev 2016-07-13 14:53:07 följande:

    Jovisst kam du bli det. Skitungar finns det lite här och där.


    Hahahaha :)
  • Anonym (Pruttenärförbajs)

    Det är inte "barn" som kommer ut ur analen. Det är bajskorvar, hahahaha

  • Aikido

    Det är i stort sett riskfritt ifall ingen av er är från USA eller om ni inte befann er på USAs territorium när själva akten genomfördes.
    Skulle det lik förbannat bli något är det ca 50% chans att det blir en liten söt chokladfärgad krabat.

  • flygrl
    KM36 skrev 2016-07-13 14:53:07 följande:

    Jovisst kam du bli det. Skitungar finns det lite här och där.


    .......
    Lol
  • Aikido
    flygrl skrev 2016-07-13 17:28:32 följande:
    Lol
    Va tusan är du här och läser också. Stryk mitt inlägg dumstruten har jag tagit på mig och skämskudden är framplockad.
  • flygrl
    Aikido skrev 2016-07-13 17:32:06 följande:
    Va tusan är du här och läser också. Stryk mitt inlägg dumstruten har jag tagit på mig och skämskudden är framplockad.
    Men asså...det va så du menade???
    Fast hade du inte redan dumstruten på?! KKKare brukar ju ha det.
    Skämt å sido så...eftersom det va just du Aikido...skit samma (oj va säger jag?!)
  • Aikido
    flygrl skrev 2016-07-13 22:17:24 följande:
    Men asså...det va så du menade??? smile9.gif Fast hade du inte redan dumstruten på?! KKKare brukar ju ha det. Skämt å sido så...eftersom det va just du Aikido...skit samma (oj va säger jag?!) smile3.gif
    Jo den sitter permanent numera. Döljer den hjälpligt med en tomteluva men dels ser det konstigt ut med en tomteluva på sommaren och dels ser en tomteluva lite konstig ut när den står rätt upp.
  • Smecker

    Om du inte svalde satsen så är du safe.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • flygrl
    Aikido skrev 2016-07-14 08:56:13 följande:
    Jo den sitter permanent numera. Döljer den hjälpligt med en tomteluva men dels ser det konstigt ut med en tomteluva på sommaren och dels ser en tomteluva lite konstig ut när den står rätt upp.
    Haha...du e för skön.
    Bara så du vet. Jag tål skämt.
Svar på tråden analsex