• elisabet75

    40+ och BF i Februari i 031 området.

    Hej!

    Finns de fler här inne som är 40+ och bor i eller utanför Göteborg?

    Jag är 40+ gravid med mitt först barn (vecka 9 + 2dagar) som ska komma i februari. Det skulle vara kul om vi kunde följas åt. ????????

  • Svar på tråden 40+ och BF i Februari i 031 området.
  • TrippleM

    Jag är visserligen inte 40+, men nära på. ;)

    Är 38, bor på hisingen och väntar första barnet i januari. Kanske duger trots att bara området stämde :P

  • elisabet75

    Japp, det har jag gjort. Ska göra Kub test den 9 augusti. Jag är i vecka 10.

    Jag bor i Mölndal.

    Har du skrivit in dig? Vilken vecka är du??

  • TrippleM

    Jag är i v 15+3. Har hunnit med kub och gick ganska låg risk. Har mitt rul dagen efter ditt kub. Har du varit på nåt tidigt ul än?

  • elisabet75

    Ok, de va ju bra.

    Japp, ett jag fick bekosta själv. Tyckte de va skumt att mina symtom började för spinna eller upphöra helt. Trodde faktiskt att detta hade slutat i missfall. Men när vi kolla så slog hjärtat så fint. ?

    Vilka symtom har du kvar??

  • TrippleM

    Enda jag egentligen känner av är viss trötthet och att humöret kan växla snabbt.

    Har flertalet gånger tvivlat på om det verkligen växer som det ska i magen.

  • melgbg

    Hej! Här är en i samma sits. Är snart 42 och i vecka 10 nu. BF i slutet av februari. Känns lite overkligt, trodde liksom inte det skulle gå o har inte riktigt vågat ta det till mig än med tanke på diverse risker. Nu i vecka 10 har symtomen avtagit så man hoppas allt är ok. Följs gärna åt :) /Malin

  • melgbg

    Hej! Va kul att ni var kvar, började undra om tråden hade stannat ;) Jo det var 27 eller 29 februari tror jag. Gick precis idag in i vecka 12 så om en vecka är det kub-ultraljud.Hoppas allt är ok därinne. Blev också erbjuden att göra Nipt test som försökskanin, fler som blivit det? Har ni berättat för omgivningen än? 

Svar på tråden 40+ och BF i Februari i 031 området.