• Bompa

    Hur utnyttja försäkring?

    Hej 


    Har sjukt mycket försäkringar man aldrig använder. 


    Använder ni eran drulle eller andra försäkringar någon gång?

  • Svar på tråden Hur utnyttja försäkring?
  • Aniiee

    Bakvänt tänkt. Man har ju försäkringar just in case, inte för att man vill utnyttja/använda dem.


    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Linnis92

    Använt drullen när sonen kastade telefonen i golvet.

    Använde barnförsäkringar när han gjorde sig illa och behövde sys.

    Använd bilförsäkringen när jag råkade sätta bilen i en stenmur *ups* en annan gång gick generatorn sönder.

    Så ja, är typ överförsäkrad men har fått användning för dom.

  • Meddelande borttaget
  • Cecilia8817

    Hej!

    Jag har varit sjukt värdelös på att utnyttja min försäkring! Plus att jag alltid känt mig skyldig när jag använder den, speciellt drullen när jag varit klantig själv. Kan inte förklara varför men bara känt att mitt försäkringsbolag varit misstänksam mot mig. Men blev tipsad av än vän för några veckor sen om Hedvig som är ett nytt försäkringsbolag som jag måste säg verkligen fått mig att äntligen förstå vad försäkring handlar om och vad min försäkring täcker etc. Och de låter även deras medlemmar vara en del av deras utveckling av deras produkt och tjänst och de känns som de på riktigt vill förändra känslan kring man har kring försäkringsbolag idag.. ska bli spännande att följa dem och se om de lyckas! 

    www.hedvig.com/blog/2018-12-03-community-is-at-the-heart-of-insurance-come-and-join-us-as-we-build-the-insurance-you-deserve

  • Cecilia8817

    Hej!

    Jag har varit sjukt värdelös på att utnyttja min försäkring! Plus att jag alltid känt mig skyldig när jag använder den, speciellt drullen när jag varit klantig själv. Kan inte förklara varför men bara känt att mitt försäkringsbolag varit misstänksam mot mig. Men blev tipsad av än vän för några veckor sen om Hedvig som är ett nytt försäkringsbolag som jag måste säg verkligen fått mig att äntligen förstå vad försäkring handlar om och vad min försäkring täcker etc. Och de låter även deras medlemmar vara en del av deras utveckling av deras produkt och tjänst och de känns som de på riktigt vill förändra känslan kring man har kring försäkringsbolag idag.. ska bli spännande att följa dem och se om de lyckas! 

    www.hedvig.com/blog/2018-12-03-community-is-at-the-heart-of-insurance-come-and-join-us-as-we-build-the-insurance-you-deserve

  • mammatill6

    Han använt barnförsäkringen många gånger. Det är ju därför jag betalar den, för att utnyttja den vid behov.

  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Hur utnyttja försäkring?