• Anonym (sömnig)

    Hur gör ni för att få till det med sexet med barn som "aldrig" sover

    Min sons sambo är en riktig nattuggla, nu på sommarlovet går han aldrig och lägger sej förrän vid 2-3-tiden. När vi har semester funkar det ju, men när jag jobbar börjar jag kl 7 på morgonen, då funkar det inte. Det kan gå en vecka eller mer innan vi kan få till det, det är mycket frustrerande.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-08-03 18:52
    Min sambos son ska det stå...:)

  • Svar på tråden Hur gör ni för att få till det med sexet med barn som "aldrig" sover
  • Anonym (My)

    Kan ni inte stänga dörren till rummet?Hur gammal är barnet?I badrummet?

  • mammaåten

    Det känns som om att om sonen får vara vaken till 2-3 själv så bör det räcka med att ni stänger dörren till sovrummet och har sex.

    Han bör vara i den åldern att han inte går in till er under tiden?

  • Anonym (Kille)

    Om han är gammal nog att vara uppe till 2 3 på natten borde han vara gammal nog att emellanåt ha aktiviteter eller vara borta hos kompisar under dagarna.

    Jag har barn som nog är lite yngre än din sambos, då kan man ju passa på när det t.ex. är barnprogram på tv.

  • Anonym (sömnig)

    Jovisst är han borta på dagarna, men antigen sover min sambo, eller så jobbar jag. Menar ni att ni har sex när barnen är på andra sidan dörren och kan höra? Tror inte att jag skulle kunna vara avslappnad och kunna njuta då....

  • Anonym (D)

    Vi bor i tvåplanshus så man hörde tv :n därnere och skulle höra steg i trappan. Kan ni inte låsa dörren till sovrummet? Troligen vill killen absolut inte varken se eller höra något om han kan slippa men han kanske kunde glömma sej och öppna dörren så bara för sinnesfriden kan ni ju låsa. Ofta har de ju tv el musik så de hör inte nåt. Man säjer liksom "godnatt ", inte "nu ska vi ha sex".

    Går det att byta rum i bostaden på något vis så att ert rum hamnar så avskilt som möjligt?

  • Anonym (Kille)

    Nej det är ingen chans att de hör... vi kanske har större boende än ni har.

Svar på tråden Hur gör ni för att få till det med sexet med barn som "aldrig" sover