• Joja16
    Äldre 17 Jul 11:41
    2866 visningar
    5 svar
    5
    2866

    Gravid Luleå Boden piteå ?

    Jag tänkte kolla om det finns några fler här som är gravida och vill följas åt. Glad 

  • Svar på tråden Gravid Luleå Boden piteå ?
  • Äldre 19 Jul 21:31
    #1
    Joja16 skrev 2016-07-17 11:41:51 följande:

    Jag tänkte kolla om det finns några fler här som är gravida och vill följas åt. Glad 


    Hej! Jag finns i det området och är intresserad att följas åt. Har haft lite problem så ska på vul nästa vecka. Om allt ser bra ut då så följs jag gärna åt :) Är mitt och sambons första barn och är i vecka 8 nu (7+1), hur långt gången är du?
  • Joja16
    Äldre 19 Jul 22:25
    #2

    Hej! Vad roligt att det fanns någon mer! :) Är själv i v 9, 8+0. Det här är min andra graviditet. Jag förstår din situation och jag hoppas allt ser bra ut på vul.

  • Äldre 20 Jul 19:17
    #3

    Okej! Vad kul att vi är nästan lika långt gångna :) Hur har du mått hittills? Några speciella symptom eller så?
    Tack så mkt! :)

  • Joja16
    Äldre 21 Jul 12:08
    #4

    Jag har inte känt av så mycket faktiskt, på gott och ont. Man hinner bli orolig mellan varven. Jag har väl mest känt mig trött och haft myrkryp i benen och blodtrycksfall. Och jag är väldigt saltsugen! Förra graviditeten kände jag mig inte alls gravid. Dröjde fram till sista månaderna innan jag fick mage. Själv då?

  • Äldre 26 Jul 21:12
    #5

    Nu har vi varit på vul och sett ett litet hjärta slå <3 Vilken otrolig lättnad!!
    Jag känner av min graviditet rätt mycket, jag är illamående, fått en jäkla massa finnar och brösten ömmar lite.
    Hur tänker ni när det kommer till att berätta för släkt och vänner? Vi har berättat för våra närmsta för att det är så spännande och för att det är skönt med stöd utfall att något skulle hända

Svar på tråden Gravid Luleå Boden piteå ?