• Anonym (skönt­)
    Äldre 17 Jul 21:27
    7121 visningar
    19 svar
    19
    7121

    Buttplugg

    Hej, undrar vilka erfarenheter vi grabbar har av sexleksaker?
    brukar själv använda mig en hel del av buttplugg vid onani.
    händer kanske inte jätte ofta men gillar känslan av att känna nåt i baken som stramar mot kuken 

  • Svar på tråden Buttplugg
  • Anonym (nyfik­en)
    Äldre 18 Jul 00:27
    #1

    Är nyfiken har dock aldrig testat, skrev mest för att följa tråden :)

  • Anonym (Kille­)
    Äldre 18 Jul 01:07
    #2

    Gillar det också. Älskar känslan av en riktigt stor plugg i röven när man kommer, ringmuskeln drar liksom ihop sig okontrollerat på ett väldigt härligt sätt då. Gillar också när man får en riktig gape av nån anledning.

    Leker väl nån gång i månaden, ibland mycket oftare ibland inte alls på ngt halvår. Är bisexuell.

  • Anonym (skönt­) Trådstartaren
    Äldre 18 Jul 15:31
    #3

    härligt att det fler än jag som gillar att använda leksaker vid onani, dela gärna med er av tips inom ämnet.

    Har själv införskaffat mig en ny buttplugg , modell större som jag precis lärt mig ta emot. otrolig känsla att få in den ända till roten Tungan ute

  • Anonym (Kille­)
    Äldre 18 Jul 15:54
    #4

    Hur stor är modell större?

  • Anonym (skönt­) Trådstartaren
    Äldre 18 Jul 16:00
    #5

    inte så stor men det känns som det väl inne , hehe. 
    tror att den är 13 cm i längd och 3,5-4 cm grov 

  • AW
    Äldre 18 Jul 17:31
    #6

    Har inte kommit till skott att köpa "riktiga" grejjer. Har använt det som finns till hands så att säga...

    Är det nån som vill tipsa om vad som är skönt kan ni vill skriva här.

    Eller kanske pm.

    Kul att snacka hett och byta erfanheter...

  • Anonym (Gud vad skönt)
    Äldre 19 Jul 12:51
    #7

    Tycker det är otroligt stark orgasm när man bli pullad i röven eller ha ett butt plug dar uppe annu hårdare om det vibrarer.

    Det känns att kuken bli större och mer hårt. Hur känner ni

  • Anonym (Kille­)
    Äldre 19 Jul 20:33
    #8

    Jag körde med det som fanns tillgängligt förr, alltifrån ljus, div grönsaker etc. Det är rätt kasst som upplevelse jämfört med riktiga grejer. En rätt formad gurka var nog det bästa, men det är ju verkligen inte att rekommendera om man inte är lite van. En gurka är rätt grov. Finns ju en risk att saker fastnar där inne. Så nej, jag kan inte rekommendera något sådant som finns hemma. En plugg kostar ju runt 150:- med frakt.

    Samma med glidmedel, visst kan man ta nåt man har hemma, men anus är rätt känsligt och riktigt glidmedel är billigt.

    Jag gillar omväxlingen, ibland kör jag med rak dildo med vibrator ibland med pluggen utan vibrator. Ibland så kan jag ståndet släppa när jag kör där bak, men skönt är det ändå. Oftast får jag kraftiga orgasmer med mycket sprut när jag samtidigt får anal stimulans.

  • Anonym (Gud vad skönt)
    Äldre 20 Jul 00:17
    #9

    Håller med man börde unna dig ett riktig plugg o glidmedel. Gänska skont att ha det i, när man gör vardagliga säker som jobb eller gå till stan åk buss( rekommenderar det / man känner ett stort thrill och väldigt upphetsande när man vet det är 20 minuter till du är hemma och kan ta hand om din stål hårt erektion).

  • Anonym (skönt­) Trådstartaren
    Äldre 20 Jul 07:02
    #10
    Anonym (Gud vad skönt) skrev 2016-07-20 00:17:40 följande:

    Håller med man börde unna dig ett riktig plugg o glidmedel. Gänska skont att ha det i, när man gör vardagliga säker som jobb eller gå till stan åk buss( rekommenderar det / man känner ett stort thrill och väldigt upphetsande när man vet det är 20 minuter till du är hemma och kan ta hand om din stål hårt erektion).


    Har också varit nyfiken på hur det känns att lämna lägenheten med den insatt. 
    Men med din beskrivning så tror jag att jag ska testa :) 

    Hur grova kör ni med ? 
  • Anonym (Mmm)
    Äldre 20 Jul 08:44
    #11

    Själv ägnar jag mig åt p-punktsmassage. Gick nyligen över till en grov dildo med en riktigt stark vibrator, som jag precis har lärt mig använda på bästa sätt.
    Det är en obeskrivlig känsla när man grenslar den och låter den "jobba sig in". För att inte tala om orgasmerna som man får Drömmer

  • Anonym (Mmm)
    Äldre 20 Jul 08:45
    #12
    Anonym (Gud vad skönt) skrev 2016-07-19 12:51:19 följande:

    Det känns att kuken bli större och mer hårt. Hur känner ni


    Definitivt så
  • Anonym (Gud vad skönt)
    Äldre 20 Jul 20:40
    #13

    Jag kör 2" bred och 6" lång. Det passar mig nög. Jag rekommenderar du hittar ett bra glidmedel det är kul ätt kör långe perioder med den inne men borttagning kan bli ont om glidmedel hinner bli absorberat av kroppen

  • Äldre 20 Jul 22:59
    #14
    Anonym (Gud vad skönt) skrev 2016-07-20 00:17:40 följande:

    Håller med man börde unna dig ett riktig plugg o glidmedel. Gänska skont att ha det i, när man gör vardagliga säker som jobb eller gå till stan åk buss( rekommenderar det / man känner ett stort thrill och väldigt upphetsande när man vet det är 20 minuter till du är hemma och kan ta hand om din stål hårt erektion).


    Har prövat med en vibratorstav, men att ha en plugg inne på stan låter sjukt upphetsande. Blir att skaffa en plugg
  • Anonym (skönt­) Trådstartaren
    Äldre 21 Jul 18:42
    #15

    Måste skaffa ytterligare en modell större efter denna känner jag, blir bara bättre och bättre desto grovare dom är ;) 

    På måndag ska det införskaffas en ny bättre och större än nånsin , hehe

  • Anonym (Kille­)
    Äldre 25 Jul 01:44
    #16

    Har lite olika storlekar från 2.5 till 4.5 cm i diameter, och från 10 cm längd till 15cm ungefär. Jag tror nästa leksak jag köper blir större än de gamla. Tror det blir någon dildo med vibration.

    Samtidigt är jag inte missnöjd med de mindre sakerna. Man måste ju träna sig lite i sin teknik för att kunna ta emot grövre doningar.

    Anonym (skönt) vad blev det för fabrikat/modell?

  • Anonym (Anony­m man)
    Äldre 25 Jul 09:38
    #17

    Gillar starkt analstimulering och brukar bära plugg. Har testat flera men min absoluta favorit är en plugg som heter Anchor. Denna köpte jag här. http://www.vuxentoys.se/analsexleksaker/medium/plug-anchor.html Den har liksom vingar så den håller bra på plats. Man trycker bara ihop den vid införandet. Sen känns det jätteskönt när man drar ut den. Använd glidmedel också. Håller även med ovanstående att P-punktstimulering också är jätteskönt. Där kör jag med Rocks off, tycker dessa håller en bra kvalitet. 

  • Äldre 7 Aug 23:04
    #18

    Hoppas man får skriva en adress, är det inte ok så radera gärna mitt inlägg men meo.de är en bra sida om man vill ha baksaker.

    Jag är nöjd med mina leksaker därifrån ????????????

  • Anonym (Kille­)
    Äldre 7 Aug 23:20
    #19

    Jag fick tag på en rejäl dildo istället för plugg. 22 x 15 (diameter). Den är så skön att jag nästan inte använder buttpluggen längre...

Svar på tråden Buttplugg