• KBNH

    Få tillbaka min tjej?

    Hej! Det är nämligen så att jag och min tjej har gjort slut efter ett år. Det är inte så jävla länge men jag älskar henne med hela mitt hjärta! Hon säger att det för att hon har tappat känslor för mig för att vi har bråkat så pass mycket på sistone och så. Hon säger att hon fortfarande älskar mig men hon vill inte ha förhållande eftersom hon inte klarar av att hantera det och att hon känner sig innelåst. Vi gjorde paus sedan så tyckte hon det var onödigt så gjorde hon slut. Förut tillät jag inte henne gå på fester utan mig men nu har jag sagt till henne att jag låter henne och vi kan ta avstånd alltså att vi behöver inte ses varje dag. Jag löste det lite jag gav henne avstånd skrev inte lika ofta till henne så började hon sakna mig sedan så minns jag inte hur men började vi tjafsa men det löste sig och nu är det som lite bättre men inte riktigt det som det var förut. Hon fyller år om 1 vecka och jag skulle jättegärna vilja spendera den med henne men vet inte hur jag ska imponera henne, få henne veta att det var fel att vi gjorde slut för jag har varit en jättebra kille för henne och jag vill att hon ska sakna mig som jag saknar henne. Hon säger fortfarande att hon älskar mig men inte lika mycket och jag vet inte om jag kan lita för hon har ljugit lite för mig om olika saker så att jag skulle inte må dåligt. Men finns det nån som vet hur jag kan få tillbaka hennes känslor på så snabbt som möjligt jag vet att jag kan inte tvinga henne till nåt men vill få tillbaka henne utan att vara så tjatig och så på. Men är det nån som vet hur jag ska få henne att sakna mig och få tillbaka känslor?

    Tack!

  • Svar på tråden Få tillbaka min tjej?
  • Långbenopluto

    Backa och låt henne få chansen att sakna dig. Är du för "på" så kommer hon bli irriterad och aldrig mer vilja ha med dig att göra.

  • Anonym (nja)

    Hur har du tänkt ändra på dig då? Du skriver att du inte lät henne gå på fest utan dig m.m och att hon kände sig instängd. Att du bara låter henne göra det kommer ju inte förändra dina känslor kring det och då kommer det ändå att skapa osäkerhet, irritation och tjafs.

  • KBNH

    Hon vet inte riktigt varför men hon vill inte ha ett förhållande, jag tror det för att vi har bråkar så mycket på sistone, och jag tror att det var det som sårade henne mest och det hon blev så trött på. Hon sa att hon saknade mig lite men har inte träffat henne på nån vecka nu för hon vågar ej ses i verkligheten och hon är så mycket med sina kompisar nu

  • Långbenopluto
    KBNH skrev 2016-07-18 15:27:44 följande:
    Hon vet inte riktigt varför men hon vill inte ha ett förhållande, jag tror det för att vi har bråkar så mycket på sistone, och jag tror att det var det som sårade henne mest och det hon blev så trött på. Hon sa att hon saknade mig lite men har inte träffat henne på nån vecka nu för hon vågar ej ses i verkligheten och hon är så mycket med sina kompisar nu
    Visa att du respekterar henne och backa. Låt henne andas och landa i den nya.
Svar på tråden Få tillbaka min tjej?