• OlivKungen

    Officiella tråden om Pokémon Go

    Vad tycker ni om Pokémon Go.. Själv så tycker jag att det är ganska nice.

    Läste en tråd på Flashback där det var en kille som höll på amfetamin
    hast och liknande. Där hans Knarkarlya låg hade det tydligen kommit upp ett pokemon center.  Det hade kommit 20 tals personer dit och kollat in.. Satt och garva så att jag höll på ramla av stolen (:(:

  • Svar på tråden Officiella tråden om Pokémon Go
  • Carambolan

    Kul tycker jag! Spelade Pokemon blue sjukt mycket när det var nytt och gillar att de verkar ha kört det gamla pokedexet. Härlig nostalgi.

    Älskar när det blir social hype också, att man liksom har nåt att snacka om med helt random folk på torget eller i skogssnåren med som uppenbart är ute i samma ärenden.

  • Aniiee

    nä...... not for me. men det är ju kul att andra tycker om det. ingen kommer klaga på stillasittande ungar på i alla fall 3 veckor.


    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Klickerträna

    Känns ju lite drygt för boende/butiker som drabbas av folksamlingar lite nu och då.

    Men jag tycker det är kul att gå och spana efter Pokemon. Har dock vett nog att inte vara ett störningsmoment för omgivningen. Men visst är det spännande när det vibrerar och dyker upp en ny poké!

  • Aniiee
    Klickerträna skrev 2016-07-19 23:49:30 följande:

    Känns ju lite drygt för boende/butiker som drabbas av folksamlingar lite nu och då.

    Men jag tycker det är kul att gå och spana efter Pokemon. Har dock vett nog att inte vara ett störningsmoment för omgivningen. Men visst är det spännande när det vibrerar och dyker upp en ny poké!


    hihi, dyker upp en ny ficka =p
    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Klickerträna
    Aniiee skrev 2016-07-20 00:15:24 följande:
    hihi, dyker upp en ny ficka =p
    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
    Dyker upp en ny ...mon, då? :D
  • Aniiee
    Klickerträna skrev 2016-07-20 02:12:37 följande:
    Dyker upp en ny ...mon, då? :D
    Ja, alltså, eftersom mon är förkortning för monster (pokemon = pocket monster/poketto monsuta), så är det kanske i alla fall lite mer rätt =P
    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • Klickerträna
    Aniiee skrev 2016-07-20 02:19:47 följande:
    Ja, alltså, eftersom mon är förkortning för monster (pokemon = pocket monster/poketto monsuta), så är det kanske i alla fall lite mer rätt =P
    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
    Haha, okej. Gotcha!
  • Aniiee
    Klickerträna skrev 2016-07-20 02:25:26 följande:
    Haha, okej. Gotcha!
    Nördkunskaper..... =)
    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
Svar på tråden Officiella tråden om Pokémon Go