• jhk88

    Planerar starta bebisverkstad april 2017

    Nu har jag och min sambo bestämt oss för att starta bebisverkstad i april 2017! ???????????? Finns det andra därute som planerar att starta 2017?

  • Svar på tråden Planerar starta bebisverkstad april 2017
  • VictoriaBerggren

    Vi planerar att börja i maj nästa år så vi kanske också får vara med i denna tråd?????

  • VictoriaBerggren

    Oj mina frågetecken var också gubbar hehe!

  • jhk88

    Självklart får ni det! Alla är välkomna som vill vara med här!

    Har du barn sedan innan? =)

  • VictoriaBerggren

    Nej det är första barnet som vi ska försöka med då :) Själv då?

  • VictoriaBerggren

    Nej det är första barnet som vi ska försöka med då :) Själv då?

  • jhk88

    Åh vad spännande för er! <3 

    För mig blir det tredje barnet och det första som blir planerat ;) De andra två har blivit till ändå... :P Men det är jättespännande av den anledningen att det är första gången det blir riktigt planerat =) 

  • Hedda85

    Jag hoppas också att börja försöka i april/maj 2017! Första barnet, och jag längtar och hoppas att min sambo också är redo då :). Vi träffades sent (nästan 30) och har tillvåren hunnit vara ihop i drygt 2 år. Inte enormt länge, men man får kanske vara lite snabbare nu :). Följer gärna med här, känns fint att få längta tillsammans med andra!

  • VictoriaBerggren

    Ja det känns så spännande! Kul att ha någon att följas åt med!


    Kan ni inte berätta lite om er själva? :)

  • jhk88

    Det känns så himla fint att längta tillsammans <3 Hoppas din sambo också är redo i april :) Jag tycker nog att två år är rätt bra tid, man hinner ju lära känna någon rätt bra på två år, tycker jag :)

    Jag bor tillsammans med min sambo sedan sju år tillbaka i ett radhus i norra Sthlm. Vi träffades genom passagenchatten 2009 ;) Fick vårt första barn 2010, sedan kom det andra i september 2012. Jag pluggar till sjuksköterska och börjar i augusti sista terminen... Känns så läskigt att börja arbeta som det men det ska också bli himla utmanande och lärorikt! Jag älskar musik och gillar att sjunga. Jag är en social tjej som älskar att träffa nya människor :P

Svar på tråden Planerar starta bebisverkstad april 2017