• Anonym (Fy)

    Tjejer är riktiga hycklare

    Säger en sak först, sedan en annan. Ljuger hellre än talar sanning för att de typ inte "vågar" säga som det är. Killar, håller ni inte med mig?

  • Svar på tråden Tjejer är riktiga hycklare
  • Anonym (sa)

    du är antagligen tonåring? har inte så stor erfarenhet av tjejer än? Du råkade ut för någon som betett sig så, men det betyder inte att "alla tjejer" är så. Mogna lite ska du se att det blir bättre 

  • Anonym (Kille)

    Nej du har fel. Individer ljuger osv, men det har mig veterligen ingen koppling till könet.

  • Anonym (...)

    Och killar är våldtäktsmän hela högen. Saknar totalt totalt känsla för rätt och fel. Tål inte inte nej och måste ta till våld för att få ligga. Tjejer, håller ni inte med mig?

  • Aikido

    Nej. Hycklare finns men kan inte säga om det finns många just bland kvinnor. Eller bland miljöpartister. Eller bland medlemmar i Motormännen.

  • Lesstjej

    En gång så vågade jag säga till en kille att jag inte var intresserad. Då kallade han mig för en ful hora. En gång vågade jag säga till när killar på stan visslade och skrek efter mig. Då fick jag höra än värre saker skrikas efter mig. En gång vågade jag säga till ett ex att jag ville göra slut. Då hotade han med att ta sitt liv och började telefontrakassera mig. En gång vågade jag säga till en kille som betedde sig som ett svin. Då slog han mig. Där har du orsaken till att jag inte längre vågar tala klarspråk till män. De kan ju inte hantera det.

  • Anonym (Kk)
    Lesstjej skrev 2016-07-21 17:41:50 följande:

    En gång så vågade jag säga till en kille att jag inte var intresserad. Då kallade han mig för en ful hora. En gång vågade jag säga till när killar på stan visslade och skrek efter mig. Då fick jag höra än värre saker skrikas efter mig. En gång vågade jag säga till ett ex att jag ville göra slut. Då hotade han med att ta sitt liv och började telefontrakassera mig. En gång vågade jag säga till en kille som betedde sig som ett svin. Då slog han mig. Där har du orsaken till att jag inte längre vågar tala klarspråk till män. De kan ju inte hantera det.


    Män är roten till det mesta onda här i världen. Tänk vilken fin plats jorden varit om den bara bestod av dessa oskyldiga kvinnor.
  • Lesstjej
    Anonym (Kk) skrev 2016-07-21 17:44:41 följande:

    Män är roten till det mesta onda här i världen. Tänk vilken fin plats jorden varit om den bara bestod av dessa oskyldiga kvinnor.


    Utläste du det av mina erfarenheter? Naturligtvis finns det onda kvinnor, men personligen har jag i mycket större grad drabbats av onda män, och mina erfarenheter har gjort att jag inte längre "vågar" som TS uttrycker det.
  • Anonym (Kk)
    Lesstjej skrev 2016-07-21 17:47:59 följande:

    Utläste du det av mina erfarenheter? Naturligtvis finns det onda kvinnor, men personligen har jag i mycket större grad drabbats av onda män, och mina erfarenheter har gjort att jag inte längre "vågar" som TS uttrycker det.


    Nej jag var inte fullt allvarlig. Synd för din del, jag har liknande av din beskrivning. Fast då manipulation från kvinnor, något som gör att jag undviker förhållanden.
  • Haskel

    Jag håller faktiskt med TS. Tjejer/kvinnor är ena riktiga hycklare. Säger sig vilja ha en sak, men menar egentligen det motsatta. 
    Ett exempel: "Vill inte ha någon burdus man som behandlar en som ett sexobjekt. Nej, det ska vara känslor och "velour" ". Sen tar det snabbt slut, för att manen då är krånglig, och inte tillräckligt macho. 

    MEN:
    Vi män är minst lika mycket hycklare i kvinnors ögon. Säger oss vilja ha en sak, men visar oss vilja ha en annan. Vi sviker alltid!

    SLUTSATS:
    Kvinnor och män talar olika språk!

Svar på tråden Tjejer är riktiga hycklare