• Äldre 21 Jul 22:38
    6215 visningar
    23 svar
    23
    6215

    tidig ägglossning?

    Dom 2 senaste dagarna har mina ägglossningstest visat positivt, köpte tester bara för att jag tyckte mig märka på sekretet från slidan att det förmodligen var ägglossning och testen visade positivt. Men jag ska inte ha min ägglossning förrens om en vecka egentligen. Kan ägglossningen komma för tidigt? Har fått ömma bröstvårtor som började lite smått igår men som nu eskalerat. Springer på toaletten som en tok också tycker jag. Men kan ägglossningen komma tidigare än vad den ska?

  • Svar på tråden tidig ägglossning?
  • Äldre 21 Jul 22:41
    #1

    Jo visst kan den komma tidigt. Du väl testat med även ett graviditetstest va? ÄL testar visar ofta positivt vid graviditet med

  • Äldre 21 Jul 22:48
    #2
    ensamärstark skrev 2016-07-21 22:41:28 följande:

    Jo visst kan den komma tidigt. Du väl testat med även ett graviditetstest va? ÄL testar visar ofta positivt vid graviditet med


    Nej jag har inte testat med graviditetstest. Bara ägglossningstest
  • Äldre 21 Jul 22:51
    #3
    dreaming1 skrev 2016-07-21 22:48:52 följande:

    Nej jag har inte testat med graviditetstest. Bara ägglossningstest


    Ja antingen så kan duvans gravid? Eller så har du ägglossning en vecka tidigare. Känns det som ägglossning? Har du dessa symtom då?
  • Äldre 21 Jul 22:56
    #4
    ensamärstark skrev 2016-07-21 22:51:02 följande:
    Ja antingen så kan duvans gravid? Eller så har du ägglossning en vecka tidigare. Känns det som ägglossning? Har du dessa symtom då?
    Kan ju alltid hålla tummarna.
    Jag brukar få ömma bröstvårtor, men brukar få ont i magen och det känner jag inget av.
    Men så svårt att säga.
    Hur många dagar kan ett ägglossningstest ge utslag på positivt??
  • Äldre 22 Jul 07:54
    #5
    dreaming1 skrev 2016-07-21 22:56:09 följande:

    Kan ju alltid hålla tummarna.

    Jag brukar få ömma bröstvårtor, men brukar få ont i magen och det känner jag inget av.

    Men så svårt att säga.

    Hur många dagar kan ett ägglossningstest ge utslag på positivt??


    Har hört vissa säga tre dagar men tror inte det är så vanligt. Men sen finns det vissa som tolkar sina test som positiva när de är starka men inte helt positiva ändå så svårt att säga. Jag kan ha två dagar med positiva ÄL tester som Max.

    Men visar ÄL test helt positivt en tredje dag så skulle jag nog ta ett gravtest bara för att :) glöm inte att uppdatera här hur det var ;) spännande!
  • Äldre 22 Jul 07:58
    #6
    ensamärstark skrev 2016-07-22 07:54:19 följande:
    Har hört vissa säga tre dagar men tror inte det är så vanligt. Men sen finns det vissa som tolkar sina test som positiva när de är starka men inte helt positiva ändå så svårt att säga. Jag kan ha två dagar med positiva ÄL tester som Max.

    Men visar ÄL test helt positivt en tredje dag så skulle jag nog ta ett gravtest bara för att :) glöm inte att uppdatera här hur det var ;) spännande!
    Jag kan lägga upp en bild på mina äl tester så får du se. Jag kan inte tyda dem på något annat sätt än positivt ???? men lägger upp det senare. Tog två tester samma dag som visade positivt och ett dagen efter som också visade positivt. Men har inte tagit något mer men gör det när jag kommit hem från jobbet med mer uppdatering!
  • Äldre 22 Jul 10:13
    #7
    dreaming1 skrev 2016-07-22 07:58:19 följande:

    Jag kan lägga upp en bild på mina äl tester så får du se. Jag kan inte tyda dem på något annat sätt än positivt ???? men lägger upp det senare. Tog två tester samma dag som visade positivt och ett dagen efter som också visade positivt. Men har inte tagit något mer men gör det när jag kommit hem från jobbet med mer uppdatering!


    Så spännande! Ja lägg upp bild sen. O köp med ett gravtest med, jag hade nog tagit ett om ägglossningstestet visar positivt idag med
  • Äldre 22 Jul 13:00
    #8
    ensamärstark skrev 2016-07-22 10:13:39 följande:
    Så spännande! Ja lägg upp bild sen. O köp med ett gravtest med, jag hade nog tagit ett om ägglossningstestet visar positivt idag med
    Syns bilderna??
  • Äldre 22 Jul 13:01
    #9
    dreaming1 skrev 2016-07-22 13:00:48 följande:
    Syns bilderna??
  • Äldre 22 Jul 13:26
    #10

    Ja då, det är positivt!

Svar på tråden tidig ägglossning?