• Anonym (Denan­dra)
    Äldre 23 Jul 00:35
    19883 visningar
    80 svar
    80
    19883

    Jag har en sexuell relation med en gift man.

    Vi träffades på Victoria Milan för drygt sex månader sedan. Klickade ganska snabbt och en kväll träffades vi på hotell och hade det bästa sexet jag någonsin haft.

    Han är 12 år äldre än mig. Han är gift och har tre barn och bor i ett stort vackert hus i Stockholm.

    Hans fru är liksom honom, är väldigt attraktiv. De två är verkligen den perfekta matchen utseendemässigt och hon är lycklig omedveten om att han har sex med en yngre tjej minst en gång i veckan.

    Hon har ett arbete som gör att hon reser väldigt mycket. När hon är bortrest kommer jag insmygandes och har hett sex med hennes man i deras gemensamma säng, soffa, i duschen, på köksbordet medans deras tre gemensamma barn ligger och sover.

    Han älskar som fru och enligt hans utsago har deras relation blivit underbar sedan han och jag träffades vilket glädjer mig.

    Det här får mig dock att tänka på hur mycket man verkligen kan lita på sin partner? Kan ni med handen på hjärtat säga att ni vet till 100% att er partner inte gör precis vad denne man gör?

  • Svar på tråden Jag har en sexuell relation med en gift man.
  • Äldre 23 Jul 00:42
    #1

    Klart man inte till 100% vet vad ens partner gör. Men det handlar om att lita på sin partner. Är man i ett förhållande ska man lita på varandra. Det är väl det som allt går ut på bland annat. Självklart vet jag inte hela tiden vad min fru gör och hon vet vad jag gör. Men vi litar på varandra

  • Anonym (Go go go)
    Äldre 23 Jul 01:05
    #2

    Vad är problemet?

    Jag har samma situation, men är mannen. Frun prioriterar karriären, barnen hämmar vårt sexliv, vi älskar varandra, hon anar inget, men jag har och har haft älskarinnor.

    En klok man sa; om 20 år ångrar man mer saker man INTE gjort, än saker man gjort.

    Tänk på det och lev livet och fånga dagen. Men såra ingen och var försiktig!

  • Anonym (Blä)
    Äldre 23 Jul 07:37
    #3

    Ni är äckliga båda två. Och ja jag litar på min sambo till 100% för han är inte ett äckel som ligger med andra.

  • Anonym (jaha?­)
    Äldre 23 Jul 07:45
    #4

    varför skriver du om detta? Vill du ha medalj?

  • Anonym (Blä)
    Äldre 23 Jul 08:22
    #5
    Anonym (jaha?) skrev 2016-07-23 07:45:43 följande:

    varför skriver du om detta? Vill du ha medalj?


    Ts tycker hon är så cool som ligger med en gift man och brädar hans fru och skiter fullständigt i henne deras barn och deras liv. Bara hon får som hon vill är ts nöjd. Egoistisk som satan och jävligt äcklig också.
  • Anonym (Bä)
    Äldre 23 Jul 08:27
    #6
    Anonym (Blä) skrev 2016-07-23 07:37:41 följande:

    Ni är äckliga båda två. Och ja jag litar på min sambo till 100% för han är inte ett äckel som ligger med andra.


    Fast de har det nog gött när de ligger med varann. Tror du är lite avis, för att du själv inte har en älskare.
  • Anonym (§7)
    Äldre 23 Jul 08:32
    #7
    +1

    Du knullar, mannen knullar, hans fruga knullar och det verkar nästan som att alla knullar. Människor gillar att knulla. Varför är det så dramatiskt? Ja, varför i hela fridens dagar är det så jävla dramatiskt??

  • Anonym (Blä)
    Äldre 23 Jul 08:36
    #8
    Anonym (Bä) skrev 2016-07-23 08:27:50 följande:
    Fast de har det nog gött när de ligger med varann. Tror du är lite avis, för att du själv inte har en älskare.
    Tror du är lite avis för att du själv inte har någon hjärna? Jag har en sambo jag kan knulla med när fan jag vill. Varför i helvete skulle jag ha en älskare?
  • Anonym (Bä)
    Äldre 23 Jul 08:42
    #9
    Anonym (Blä) skrev 2016-07-23 08:36:07 följande:
    Tror du är lite avis för att du själv inte har någon hjärna? Jag har en sambo jag kan knulla med när fan jag vill. Varför i helvete skulle jag ha en älskare?
    Jag fick intrycket av att du kanske är nunna. Men har du en sambo att knulla, då är det ju bra.
  • Anonym (Blä)
    Äldre 23 Jul 08:43
    #10
    Anonym (Bä) skrev 2016-07-23 08:42:19 följande:
    Jag fick intrycket av att du kanske är nunna. Men har du en sambo att knulla, då är det ju bra.
    Vad du tror skiter jag fullständigt i faktiskt.
Svar på tråden Jag har en sexuell relation med en gift man.