• Anonym (Gräns­fall)
    Äldre 23 Jul 20:40
    5092 visningar
    35 svar
    35
    5092

    Är våldtäktslekar okej, enligt er?

    Alltså rollspel där killen våldtar tjejen. Båda är givetvis med på vad som händer och vill man avbryta så är det fritt fram. Tycker ni att det är okej eller bara sjukt?

  • Svar på tråden Är våldtäktslekar okej, enligt er?
  • Äldre 23 Jul 20:42
    #1
    -1

    Varför skulle det inte vara okej för två vuxna, villiga människor att göra vad de vill i sängen?


    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Äldre 23 Jul 20:43
    #2
    Petite Chérie skrev 2016-07-23 20:42:32 följande:

    Varför skulle det inte vara okej för två vuxna, villiga människor att göra vad de vill i sängen?


    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
    Spot on.
  • Äldre 23 Jul 20:56
    #3

    Helt ok. Precis som allt annat frivilligt sex som inte skadar nån annan.

  • Anonym (Gräns­fall) Trådstartaren
    Äldre 23 Jul 21:27
    #4
    Petite Chérie skrev 2016-07-23 20:42:32 följande:

    Varför skulle det inte vara okej för två vuxna, villiga människor att göra vad de vill i sängen?


    För att det är konstigt att tända på en våldtäkt?
  • Äldre 23 Jul 21:33
    #5
    Anonym (Gränsfall) skrev 2016-07-23 21:27:14 följande:

    För att det är konstigt att tända på en våldtäkt?


    Det kanske det är men det finns väl miljoner andra böjelser som är lika konstiga? Så länge alla inblandade parter är ok med det (och är vuxna + vet vad dom går med på) så är det väl bara att köra.
  • Äldre 23 Jul 21:34
    #6
    +1
    Anonym (Gränsfall) skrev 2016-07-23 21:27:14 följande:
    För att det är konstigt att tända på en våldtäkt?

    Det är konstigt att tända på bajs, kiss, djur, lyktstolpar, bilar och skor också men det stoppar inte folk.


    Så länge alla inblandade är vuxna människor som är med på leken så skiter jag fullständigt i vad du gör. Det har inte med mig att göra.


    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Äldre 23 Jul 23:44
    #7
    -1

    Klart det är ok att spela. Bland det bästa jag vet när killen binder ihop händer och fötter på mig och bara sätter på mig och pumpar på -  ligga och ta emot kuk bara, härligt!

  • Anonym (Gräns­fall) Trådstartaren
    Äldre 24 Jul 00:17
    #8
    Pussan skrev 2016-07-23 23:44:13 följande:

    Klart det är ok att spela. Bland det bästa jag vet när killen binder ihop händer och fötter på mig och bara sätter på mig och pumpar på -  ligga och ta emot kuk bara, härligt!


    Är det verkligen som en våldtäkt?
  • Anonym (Gräns­fall) Trådstartaren
    Äldre 24 Jul 00:18
    #9

    Att göra vad man vill är en sak, men just ATT man tänder på våldtäkter - det måste väl vara något för diskussion?

  • fae
    Äldre 24 Jul 00:24
    #10
    Anonym (Gränsfall) skrev 2016-07-24 00:18:26 följande:

    Att göra vad man vill är en sak, men just ATT man tänder på våldtäkter - det måste väl vara något för diskussion?


    Varför lyckas du inte begripa att rape play inte är detsamma som en verklig våldtäkt? Man tänder inte på våldtäkter. Sätt på hjärnan.
Svar på tråden Är våldtäktslekar okej, enligt er?