• Matias

    Mjuka hemstickade tröjor!

    Hej,

    Jag undrar om det är någon annan än jag som går igång på kvinnor som klär sig i gosiga stickade tröjor? Har haft denna "fetish" ända sedan jag blev medveten om min sexualitet.

    Jag gillar speciellt när tjejen har nån tröja med stor krage i materal som mohair eller angora. Så gött att sitta och gosa med tjejen då.

    Är helt ok själv med denna faschination och brukar alltid berätta för partnern att jag tycker att det är sexigt.

    Undrar bara om det är andra än jag som dras med detta. Har du samma "fetish" eller har ni hört om andra som gillar ull o denna form?

  • Svar på tråden Mjuka hemstickade tröjor!
  • Anonym (Frogman)

    Kultregissören Ed Wood hade någon sorts fetisch för angora. Han hade alltid med något om angora i alla sina filmer.

    en.m.wikipedia.org/wiki/Ed_Wood
    Han gjorde bla. "Plan 9 from Outer Space". Ofta klassad som tidernas värsta kalkonfilm.

  • Anonym (:))

    Aldrig hört talas om det, men jag hade lätt gått min sambo till mötes om han haft den fetischen (fast kanske inte just i dag när det är 28 grader i lägenheten). Mysigt ju!

  • boomstar

    Jag går faktiskt igång på myströja, men inte mohär och angora (tror din sexualitet måte ha formats på 80-talet haha!) utan rejäla stickade ylletröjor som är lite för stor för tjejen, och så har hon inga byxor, och kanske raggsockor. Det gillar jag! :P

  • Steelis

    Hej!

    Här är en till som tycker det är snyggt/sexigt med ulliga plagg på partnern.

    Har ingen aning varifrån denna "läggning" kommer heller, säkert något från barndomen som satt sig. Har något vagt minne av en yngre dambekant till morsan som alltid hade mjuka tröjor(80-tals stilen) som alltid gav mig komplimanger och ville att vi skulle kramas.

    Min fru vet om att jag blir knäsvag när hon nyduschad och naken(förutom den gosiga långtröjan eller stickade klänningen) sätter sig nära intill i soffan. Jag tror att den makt det ger henne gör HENNE knäsvag :)

    Jag får väl leva ut fantasin sådär..lagom. Jag köper sporadiskt något mysigt till henne och hon väljer om hon vill tillfredsställa mig och bära plagget.

    Det är väl viktigt att man inte börjar fokusera för mycket på "det lilla extra" utan visar att man verkligen älskar personen.

    En liknande tröja är senaste tillskottet i hennes garderob 

    104.imagebam.com/download/NOoQW6cwlp058xP2IWQGrA/28484/284832891/tlm4.jpg

Svar på tråden Mjuka hemstickade tröjor!