• Anonym (Bella­)
    Äldre 27 Jul 00:44
    5021 visningar
    20 svar
    20
    5021

    Knullar bara och älskar aldrig.

    Min sambo är en fin man som jag älskar och han älskar mig också (säger han).

    Vi har det bra tillsammans trots fyra barn och lite egentid.

    Har ett problem bara, min sambo älskar aldrig med mig när vi har sex.

    Jag har bett honom så många gånger och vill liksom inte tjata nå mer.

    Han vill alltid ha vild sex och frustar och är super kåt och då blir jag också det och sen så älskar vi inte utan det blir mer hardcore style.

    Varför vill han inte älska med mig??

    Är det för att han inte kan eller älskar han mig inte längre? Bör tillägga att vi snart varit tillsammans i 10 år.

  • Svar på tråden Knullar bara och älskar aldrig.
  • fae
    Äldre 27 Jul 01:10
    #1
    Anonym (Bella) skrev 2016-07-27 00:44:33 följande:

    Min sambo är en fin man som jag älskar och han älskar mig också (säger han).

    Vi har det bra tillsammans trots fyra barn och lite egentid.

    Har ett problem bara, min sambo älskar aldrig med mig när vi har sex.

    Jag har bett honom så många gånger och vill liksom inte tjata nå mer.

    Han vill alltid ha vild sex och frustar och är super kåt och då blir jag också det och sen så älskar vi inte utan det blir mer hardcore style.

    Varför vill han inte älska med mig??

    Är det för att han inte kan eller älskar han mig inte längre? Bör tillägga att vi snart varit tillsammans i 10 år.


    Det låter som att ni kanske inte är helt kompatibla sexuellt där eller om det är ett kommunikationsproblem. Vad händer när du tar upp dina preferenser med honom då? Uppenbarligen är det sådär han föredrar att ha sex och det verkar ju även du gilla så jag förstår inte riktigt vad problemet är om ni är villiga att variera er lite.
  • Anonym (Bella­) Trådstartaren
    Äldre 27 Jul 01:14
    #2
    fae skrev 2016-07-27 01:10:42 följande:

    Det låter som att ni kanske inte är helt kompatibla sexuellt där eller om det är ett kommunikationsproblem. Vad händer när du tar upp dina preferenser med honom då? Uppenbarligen är det sådär han föredrar att ha sex och det verkar ju även du gilla så jag förstår inte riktigt vad problemet är om ni är villiga att variera er lite.


    Jo, jag gillar ju det också men problemet är just det att jag vill även att han ska kunna älska med mig!!!

    När jag tidigare tagit upp det med honom så säger han att han ska försöka och så försöker han en gång och det varar i max 10 min.
  • Anonym (tycke­r)
    Äldre 27 Jul 02:30
    #3

    Du kanske först bör precisera vad Du menar med "älska".

  • Anonym (D'arc­hangel­)
    Äldre 27 Jul 07:27
    #4
    Anonym (Bella) skrev 2016-07-27 01:14:39 följande:

    Jo, jag gillar ju det också men problemet är just det att jag vill även att han ska kunna älska med mig!!!

    När jag tidigare tagit upp det med honom så säger han att han ska försöka och så försöker han en gång och det varar i max 10 min.


    Hur länge ska det vara då?
  • Anonym (OPR)
    Äldre 27 Jul 18:27
    #5

    Killen jag träffar älskar inte heller, han knullar. Det gör inte mig något då jag inte heller älskar utan knullar helt enkelt. Om du nu vill att han ska älska med dig så bör du ju verkligen sätta dig ner och prata med honom om det. Kör han bara i 10 minuter och sedan övergår till mer hårdare tag så varför stoppar du inte då?!! 

  • fae
    Äldre 27 Jul 18:30
    #6
    Anonym (OPR) skrev 2016-07-27 18:27:19 följande:

    Killen jag träffar älskar inte heller, han knullar. Det gör inte mig något då jag inte heller älskar utan knullar helt enkelt. Om du nu vill att han ska älska med dig så bör du ju verkligen sätta dig ner och prata med honom om det. Kör han bara i 10 minuter och sedan övergår till mer hårdare tag så varför stoppar du inte då?!! 


    Därför att när han sätter igång går även TS igång, så han har väl inte kunnat uppfatta exakt vad hon önskar. Kroppen talar också liksom?
  • Anonym (Bella­) Trådstartaren
    Äldre 28 Jul 02:59
    #7
    Anonym (D'archangel) skrev 2016-07-27 07:27:03 följande:

    Hur länge ska det vara då?


    Gärna genom hela akten!! I alla fall engång!
  • Anonym (Bella­) Trådstartaren
    Äldre 28 Jul 03:00
    #8
    fae skrev 2016-07-27 18:30:31 följande:

    Därför att när han sätter igång går även TS igång, så han har väl inte kunnat uppfatta exakt vad hon önskar. Kroppen talar också liksom?


    Jag tycker det är skönt! att bli knullad men jag vill även kunna älska någon gång då och då också.
  • Anonym (Bella­) Trådstartaren
    Äldre 28 Jul 03:03
    #9
    Anonym (OPR) skrev 2016-07-27 18:27:19 följande:

    Killen jag träffar älskar inte heller, han knullar. Det gör inte mig något då jag inte heller älskar utan knullar helt enkelt. Om du nu vill att han ska älska med dig så bör du ju verkligen sätta dig ner och prata med honom om det. Kör han bara i 10 minuter och sedan övergår till mer hårdare tag så varför stoppar du inte då?!! 


    Som en även skrivit, jag tycker ju det är skönt också så svårt att stoppa. Jag har otroligt svårt att stoppa något jag tycker om (vad det än är).

    Men jag älskar och så börjar han plötsligt knulla liksom. Har försökt få honom att återgå till älskandes men har inte fungerat.
  • Anonym (Bella­) Trådstartaren
    Äldre 28 Jul 03:04
    #10
    Anonym (tycker) skrev 2016-07-27 02:30:04 följande:

    Du kanske först bör precisera vad Du menar med "älska".


    Sakta, mjuka rörelser, ömhet, lång ögonkontakt mm.
  • Anonym (Jihad­)
    Äldre 28 Jul 06:05
    #11

    Jesus vilka i-landsproblem ni har. Tjoller...

  • Anonym (D'arc­hangel­)
    Äldre 28 Jul 08:49
    #12
    Anonym (Bella) skrev 2016-07-28 03:04:26 följande:
    Sakta, mjuka rörelser, ömhet, lång ögonkontakt mm.

    Ok. Du ber honom i stort sett att lägga om hela sin stil. Sannolikt så skulle det vara rena teaterföreställningen för honom.


    Det låter som att mannen är den mest aktiva parten i sängen hemma hos dig. Det din man gör med dig i sängen är nog inget han överväger och tänker igenom. Det sker ganska instinktivt. Det är nog därför han bara kan göra något annat tio minuter och sedan tar känslorna över.

    Mitt tips är att du säger åt honom att vara lite passiv och så tar du över och "älskar" med honom. På så sätt kan du visa hur du vill ha det och han kommer att märka hur kåt du blir av det. Det mest avtändande som finns vad gäller sex är klagomål, så undvik den vinkeln.

  • Anonym (69"-m­an)
    Äldre 28 Jul 09:10
    #13

    Din mans känslor för dig kan jag bara gissa men jag tror att han älskar dig fortfarande. Det har liksom inte med HUR ni har sex att göra.

    Kanske ingen trört TS men jag och tjejen har haft samma problem sedan första gången vi hade sex. Vi är riktigt bra på att ha hardcore sex men vi måste anstränga oss tillsammans för att klara av att älska.

    Det enda råd jag kan ge är att när ni väl börjar få till det är att du tar ett par djupa andetag och lugnar dig och vägledere honom hur du vill ha sexet när ni älskar.

    Lycka till!

  • Anonym (69"-m­an)
    Äldre 28 Jul 09:10
    #14

    Din mans känslor för dig kan jag bara gissa men jag tror att han älskar dig fortfarande. Det har liksom inte med HUR ni har sex att göra.

    Kanske ingen trört TS men jag och tjejen har haft samma problem sedan första gången vi hade sex. Vi är riktigt bra på att ha hardcore sex men vi måste anstränga oss tillsammans för att klara av att älska.

    Det enda råd jag kan ge är att när ni väl börjar få till det är att du tar ett par djupa andetag och lugnar dig och vägledere honom hur du vill ha sexet när ni älskar.

    Lycka till!

  • Anonym (Ms)
    Äldre 29 Jul 22:50
    #15

    Har motsatta problem ja har jätte problem med "älska" men inte min snubbe.ja vill ha rått o hårt men inte han. Det har nu blivit mer ett problem i början gillade han det men ni vill han ha mer " känslor" inblandade.

  • Anonym (...)
    Äldre 29 Jul 22:54
    #16

    Har det varit så här under alla era 10 år tillsammans?

  • Anonym (...)
    Äldre 29 Jul 22:57
    #17
    Anonym (Jihad) skrev 2016-07-28 06:05:14 följande:

    Jesus vilka i-landsproblem ni har. Tjoller...


    Men lägg ner! Bara för att någon har obotlig cancer så betyder det inte att grannens brutna ben gör mindre ont för det?

    Självklart måste man få ta upp saker i ett förhållande, stort som smått, för att slipa det till det bättre.
  • Anonym (Kör på)
    Äldre 30 Jul 04:57
    #18

    Jag älskar aldrig

    Vill bara ha sex skönt, hårt o länge

  • Anonym (?)
    Äldre 16 Aug 16:56
    #19

    Vad är skillnaden mellan att älska och det andra?

  • Anonym (qq)
    Äldre 16 Aug 17:05
    #20

    här har jag en underbar man som är ömsint, lyhörd och vi synkar så bra så ja, jag vill kalla det att vi älskar. Vi gillar amma sorts sex helt enkelt.

    Det är nog olika vilka ord folk använder men om nån säger "knulla" så tänker åtminstone jag på sex som är mer utan känslor, man bara kör på, vill tömma, typ fyllekåt eller liknande. Inte bryr sig så mycket om den gemensamma upplevelsen utan mer fokusera bara sig själv. 

    För mig är det i alla fall viktigt att vi är samstämmiga, kysser mkt under hela akten, smeker varann hela tiden, gärna mycket ögonkontakt (beror ju på vilken ställning man är i) , lyhördhet för vad den andra vill. Då är det mer "älska" kan jag tycka 

    TS du får  väl säga till honom? Säg att du vill ha lite mjukare, kanske mer förspel eller vad det nu är du saknar. Mer kontakt, det är nog det du saknar

Svar på tråden Knullar bara och älskar aldrig.