• Anonym (22 år)

    Hur stor är mina chanser att få en 15 årig tjej som 22 årig man?

    Hur stor är mina chanser att få en 15 årig tjej som 22 årig man? Jag är nästan flintskallig, jag har bra skallform enligt många tjejer och även enligt mig själv... Jag brukar snagga mig riktigt kort, ungefär 3 millimeter... Jag väger 76 kg och är 182 cm lång... Jag klär mig riktigt snyggt enligt många (Män såväl som kvinnor tycker det och frågar efter tips)... Jag är ungefär en 6a på skala 1-10, jag fick en del ragg när jag var yngre när jag fortfarande hade hår... Men just nu är det lite halvdant på den fronten (Med ragg menar jag att det var tjejerna som tog kontakt).

    Jag är självsäker men dock så är min sociala kompetens sådär, inte helt perfekt men den funkar ändå.

    Hur ser mina chanser ut? Var neutrala när ni skriver... Jag vill uppleva ungdomskärlek innan jag blir för gammal.

  • Svar på tråden Hur stor är mina chanser att få en 15 årig tjej som 22 årig man?
  • Anonym (Kille)

    Men herregud. Låt bli småtjejerna! Sikta på nån som i alla fall är nästan i din ålder.

    Jag tror att det är större chans att flickans far/bröder misshandlar dig än att du får till det med flickebarnet.

  • Tecum

    Varför en 15-årig barnrumpa? I ditt ställe hade jag valt en 20-åring, om du nu kan välja. Ni är bägge ungdomar så det blir automatiskt ungdomskärlek.

  • glutten

    Ge fan i femtonåringarna. Du är ingen ungdom längre, så det är kört med "ungdomskärlek" ändå.

  • Anonym (haha)

    Du vet att ungdomskärlek inte betyder att en vuxen människa ska vara ihop med en ungdom?

  • Anonym (22 år)
    Anonym (haha) skrev 2016-07-27 22:08:01 följande:

    Du vet att ungdomskärlek inte betyder att en vuxen människa ska vara ihop med en ungdom?


    Ungdom = energi
  • Anonym (men nej)

    vad ska du med en 15-åring till, de är barnsliga och snackar smink och hästar (typ) 
    om du är 22 räknas du som vuxen och bör i sanningens namn vara mognare än så. 

  • Anonym (Kille)
    Anonym (22 år) skrev 2016-07-27 22:09:00 följande:

    Ungdom = energi


    Ja det har du helt rätt i! För tjejerna i din egen ålder struttar ju trött fram med rollatorn... ja menar det går ju fet bort!
  • Anonym (22 år)
    Anonym (Kille) skrev 2016-07-27 22:22:03 följande:
    Ja det har du helt rätt i! För tjejerna i din egen ålder struttar ju trött fram med rollatorn... ja menar det går ju fet bort!
    Du kan inte förneka att 15 åriga tjejer har mer energi än 22 åriga tjejer.
  • Anonym (haha)
    Anonym (22 år) skrev 2016-07-27 22:09:00 följande:
    Ungdom = energi
    Det har fortfarande INGENTING med termen ungdomskärlek. 
    Det handlar i så fall om att du vill ligga med en så ung person som möjligt.
Svar på tråden Hur stor är mina chanser att få en 15 årig tjej som 22 årig man?