• Anonym (Ofjoh­fkjkhf­j)
    Äldre 28 Jul 05:36
    5821 visningar
    36 svar
    36
    5821

    Ni tjejer vars kille är den ende ni legat med

    Stör ni er på att ni aldrig hann "ligga runt" innan ni hamnade i ett fast förhållande?

  • Svar på tråden Ni tjejer vars kille är den ende ni legat med
  • Anonym (Huss)
    Äldre 28 Jul 06:30
    #1

    Jo, det gjorde jag. Jag undrade alltid om det var allt det kunde vara och svaret på det var nej. Jag önskar det varit helt annorlunda innan jag gifte mig

  • Anonym (Välje­rattva­anonym­)
    Äldre 28 Jul 06:48
    #2

    Det enda som jag känner är tråkigt för min del är att jag förmodligen aldrig kommer få känna på hur det är att komma. Vi har vart tillsammans i tre år och väntar nu vårat första barn. Har dock aldrig lyckats komma.

    (Ursäkta om jag gett för detaljerad info)

  • Anonym (Någon­tjej)
    Äldre 28 Jul 06:55
    #3
    Anonym (Väljerattvaanonym) skrev 2016-07-28 06:48:41 följande:

    Det enda som jag känner är tråkigt för min del är att jag förmodligen aldrig kommer få känna på hur det är att komma. Vi har vart tillsammans i tre år och väntar nu vårat första barn. Har dock aldrig lyckats komma.

    (Ursäkta om jag gett för detaljerad info)


    Jag tror inte att knulla runt skulle ha hjälpt till det. Så du kan inte ens komma på egen hand? Du borde prata med din man om dedär, han måste ju få veta att du aldrig kommit! Sedan kan ni fråga hjälp t.ex. av en sexualterapeut.
  • Anonym (chick­)
    Äldre 28 Jul 06:59
    #4
    Anonym (Väljerattvaanonym) skrev 2016-07-28 06:48:41 följande:

    Det enda som jag känner är tråkigt för min del är att jag förmodligen aldrig kommer få känna på hur det är att komma. Vi har vart tillsammans i tre år och väntar nu vårat första barn. Har dock aldrig lyckats komma.

    (Ursäkta om jag gett för detaljerad info)


    Jag ställer samma fråga som någontjej gjorde.
    Du kan inte fixa din orgasm själv då? 
    Så slipper du vara beroende av hans hjälp. 
  • Anonym (Välje­rattva­anonym­)
    Äldre 28 Jul 07:04
    #5
    Anonym (chick) skrev 2016-07-28 06:59:03 följande:

    Jag ställer samma fråga som någontjej gjorde.

    Du kan inte fixa din orgasm själv då? 

    Så slipper du vara beroende av hans hjälp. 


    Ne precis, vill bara känna hur det känns. Min partner vet och vi har provat allt som går känns det som , han har läst på jag med (hur o vad man ska göra) , provat själv men det är ingenting för mig.z Har vart nära flera ggr har deg känts som.. Men tyvärr :(
  • Anonym (Någon­tjej)
    Äldre 28 Jul 07:14
    #6
    +1
    Anonym (Väljerattvaanonym) skrev 2016-07-28 07:04:50 följande:

    Ne precis, vill bara känna hur det känns. Min partner vet och vi har provat allt som går känns det som , han har läst på jag med (hur o vad man ska göra) , provat själv men det är ingenting för mig.z Har vart nära flera ggr har deg känts som.. Men tyvärr :(


    Du måste få det att fungera själv innan du kan få det att fungera med partner. De flesta har svårare att komma med partner. Och kontakta en sexualterapeut.

    Har du förresten provat duschslangen ;) Väldigt lätt att komma då!
  • Anonym (Man)
    Äldre 28 Jul 07:28
    #7
    Anonym (Väljerattvaanonym) skrev 2016-07-28 07:04:50 följande:
    Ne precis, vill bara känna hur det känns. Min partner vet och vi har provat allt som går känns det som , han har läst på jag med (hur o vad man ska göra) , provat själv men det är ingenting för mig.z Har vart nära flera ggr har deg känts som.. Men tyvärr :(
    Liknande för oss. Min fru kan inte heller komma. MEN hon har haft ett par andra partners före mig och fått orgasm med dem. Skönt att hon har fått, men samtidigt surt att hon kom med dem som inte brydde sig så mycket om henne och dumpade henne men inte med mig som älskar henne. Jag har inte haft någon annan så jag har aldrig fått en kvinna att komma. Hoppas det lossnar för dig snart..
  • Anonym (20)
    Äldre 28 Jul 07:34
    #8
    +1

    Jag har varit med samma man i 20 år. Han är den enda jag haft sex med och jag är den enda han haft sex med. Det är inget jag saknar eller funderar över då vi är lyckliga tillsammans.

  • Anonym (chick­)
    Äldre 28 Jul 07:35
    #9
    Anonym (Väljerattvaanonym) skrev 2016-07-28 07:04:50 följande:
    Ne precis, vill bara känna hur det känns. Min partner vet och vi har provat allt som går känns det som , han har läst på jag med (hur o vad man ska göra) , provat själv men det är ingenting för mig.z Har vart nära flera ggr har deg känts som.. Men tyvärr :(
    Jag förstår, jag hade samma problem i många år, jag kom sååå nära, sen låste det sig och stannade.
    Mitt problem var att jag spände mig och både försökte komma och samtidigt la in värderingar i orgasmen som inte hörde hemma där.
    Jag kunde helt enkelt inte slappna av och bara njuta, inte förrän min man sa att jag skulle skita i orgasmen, den fick för stor betydelse och att den inte var viktig,
    Det viktiga var ju att vi njöt av varandra.
    Men sen tränade jag också själv, bara genom att smeka mig själv och känna efter vad jag tyckte om och vad som inte funkade för mig.
    Fantiserade gärna om något erotiskt först för att komma igång.
    I början använde jag vibrator för att komma igång, det är suveränt, men använd den inte för ofta, för då riskerar man att klitoris blir lite avtrubbad och mer okänslig.
    Men ibland är den oslagbar, en kraftig vibrator får mig att komma på under 20 sekunder.
    Men framförallt jag rekommenderar starkt att du har sex med nån som verkligen älskar dig,
    Du själv.
    Prova, lek med dig själv och testa dig fram utan prestationskrav, det är ju bara mellan dig och dig.
    Inget som nån annan har med att göra. 
  • Anonym (chick­)
    Äldre 28 Jul 07:37
    #10
    Anonym (Man) skrev 2016-07-28 07:28:35 följande:
    Liknande för oss. Min fru kan inte heller komma. MEN hon har haft ett par andra partners före mig och fått orgasm med dem. Skönt att hon har fått, men samtidigt surt att hon kom med dem som inte brydde sig så mycket om henne och dumpade henne men inte med mig som älskar henne. Jag har inte haft någon annan så jag har aldrig fått en kvinna att komma. Hoppas det lossnar för dig snart..
    Kanske just därför, för att du är så viktig, så blir orgasmen så viktig, så det låser sig. 
    Du får gärna vidarebefodra mina ovanstående råd till din fru om du tror dom skulle passa henne. 
Svar på tråden Ni tjejer vars kille är den ende ni legat med