• Test14

    Bilder på cb som varit svaga o visat sig vars en gravidetet tack;)

    Snälla,varit så mycket spök med cb,nu to jag ett i miste som är megasvagt blått positivt/spök. Stackare än igår men inte mycket! Kan ni snälla hjälpa mig? Fick svagt positivt på billiga tester för 2 fagar sen,

    Tack på förband

  • Svar på tråden Bilder på cb som varit svaga o visat sig vars en gravidetet tack;)
  • Cyanea

    Jag är ledsen, men jag hade inte tolkat de där som positiva. Möjligen att jag anar ett streck på bilden i mitten, men om det inte blivit starkare så är det oerhört osannolikt att det är positivt. Du skrev i en annan tråd (där jag också svarat) att du haft dessa streck i 9 dagar, på den tiden borde testerna visa mycket tydligare. Visst att CB sägs ge mycket spökplus, men efter så lång tid ska du kunna använda vilket test som helst och få tydligt resultat. 

  • YaYa

    Bilden i mitten skulle möjligtvis kuna vara ett tidigt plus men tyvärr har ju CB gett en hel del spökstreck och de brukar se ut ungefär sådär.

    Jag håller tummarna att du bara testat tidigt och får ditt plus om ett par dagar. Vet att det inte var vad du frågade efter men jag fick liknande och det visade sig vara negativt. Du kan se den bilden här: 

    www.familjeliv.se/forum/thread/61096194-svagt-plus-eller-spokstreck-traden-for-oss-som-behover-hjalp-att-analysera-svaga-graviditetstester/17566

    Lycka till!

  • Anonym (Say what)
    Test14 skrev 2016-07-28 13:40:46 följande:

    Och plusset kom upp med en gång.


    Vilket pluss?
  • Anonym (Say what)
    Test14 skrev 2016-07-28 13:52:12 följande:

    Har oxå haft spök på cb men dom såg inte ut såhär!?


    Ta ett digitalt så får du svar.
  • Anonym (Mini)

    Ta ett test med röd färg istället. Mindre risk för feltolkningar på dem.

    Ser ett svagt plus men hade inte tolkat det som positivt.

Svar på tråden Bilder på cb som varit svaga o visat sig vars en gravidetet tack;)