• Nyfikendå

    Onani med likasinnade...

    Detta är minst sagt pinsamt. Men jag undrar om jag är helt ensam om att fantisera om att ha en onani-kompis??? Jag det låter säkert sjukt. Men skulle vilja ha en avslappnad relation med en polare tjej eller kille som ser onani som skön avslappning.

    Är det ens möjligt att fundera över detta tro?

    Förvirrad.

  • Svar på tråden Onani med likasinnade...
  • Blixtmannen2

    Jag skulle inte ha något emot att onanera i grupp. Både med killar och tjejer. Bäst skulle det vara med både tjejer och killar samtidigt

  • Anonym (JN)

    Jag gjorde de som yngre ihop med en kompis,och skulle gärna göra om de igen.

  • Anonym (Ungefär så)

    Vet inte om detta motsvarar dina tankar TS men ändå.

    Jag har blivit typ onani-kompis med en av mina vänner, hon är tjej jag är kille. Nu ses vi inte så ofta, men vi brukat prata helt öppet om vad/hur vi gör när vi onanerar, m.a.o. delar vi det mesta som finns att säga och tänka om den saken, och vi har samma avslappade och entusiastiska inställning till det.
    Vid några tillfällen så har vi medvetet onanerat samtidigt, typ i varsitt rum intill varandra, och sen "recenserat" våra respektive upplevelser. Det funkar bra, och jag tror att tryggheten i vår vänskap är a och o för att det inte ska kännas konstigt eller obekvämt. Vi vet var vi har varandra och vi vet framför allt var gränsen går.

    Så, för att svara på din fråga, det är inte bara möjligt att fundera över detta, det går att hitta såna relationer på riktigt. Kan inte säga hur man hittar dem däremot, i vårt fall så har det bara blivit så här, ganska oväntat och roligt.

  • Johan42

    Haft en sån vän och det rekommenderas! Saknar det ibland...rätt ofta faktiskt.

  • NudistM53

    Att onanera i en grupp blandat med kvinnor och män skulle vara en fantastisk upplevelse, dela kåtheten och njuta tillsammans...

  • Anonym (kalas)
    Anonym (Ungefär så) skrev 2016-09-28 11:41:04 följande:

    Vet inte om detta motsvarar dina tankar TS men ändå.

    Jag har blivit typ onani-kompis med en av mina vänner, hon är tjej jag är kille. Nu ses vi inte så ofta, men vi brukat prata helt öppet om vad/hur vi gör när vi onanerar, m.a.o. delar vi det mesta som finns att säga och tänka om den saken, och vi har samma avslappade och entusiastiska inställning till det.
    Vid några tillfällen så har vi medvetet onanerat samtidigt, typ i varsitt rum intill varandra, och sen "recenserat" våra respektive upplevelser. Det funkar bra, och jag tror att tryggheten i vår vänskap är a och o för att det inte ska kännas konstigt eller obekvämt. Vi vet var vi har varandra och vi vet framför allt var gränsen går.

    Så, för att svara på din fråga, det är inte bara möjligt att fundera över detta, det går att hitta såna relationer på riktigt. Kan inte säga hur man hittar dem däremot, i vårt fall så har det bara blivit så här, ganska oväntat och roligt.


    Har du aldrigt funderat på att föreslå att ni onanerar inför varandra?
Svar på tråden Onani med likasinnade...