• Anonym (Lalala)

    Krossat hjärta

    Min fästman gjorde slut med mig igår pga av att han inte känner igen sig själv längre och är deprimerad. Han började tänka på så mycket grejer och tillslut började han tappa känslor för mig eftersom han kände att allt hade gått för fort, vi hade nästan varit tillsammans ett år och han friade till mig när vi bara hade varit tillsammans några månader. Jag har aldrig varit såhär ledsen någonsin, känns som att hela mitt liv är över, vi som skulle göra exakt allt tillsammans. Vi är väldigt unga (jag e 18 och han är 21). Vi har däremot bestämt oss för att vara vänner men det enda jag vill är att bli tillsammans igen, vi var på bio idag som "kompisar" men det gjorde så ont i hjärtat att bara vara hans "kompis" men hellre det än ingenting då han är hela min värld. Mitt hjärta gör så jävla ont och kan knappt äta nånting längre, har ingen livslust överhuvudtaget.. Vill egentligen bara dö för att slippa den här sjuka smärtan, kan någon hjälpa mig med vad jag ska göra? Hur får jag tillbaka honom? Hur slutar det göra så ont? Kommer jag någonsin bli glad igen? Behöver verkligen hjälp????

  • Svar på tråden Krossat hjärta
  • Orkide

    Hjärtesorg är hemskt att behöva gå igenom. Det gör fruktansvärt ont. Du kommer inte kunna gå vidare om du är vän med honom och träffa honom. Oftast hjälper bara tiden men då ska du undvika all form av kontakt med honom. Det är så svårt att komma över honom Du kommer klara dig

Svar på tråden Krossat hjärta