• Anonym843950

    Min tjej klär sig olämpligt

    Hej, jag upplever att min tjej klär sig ganska olämpligt på vissa platser. Enligt mig utstrålar hon fel signaler, hon har trots allt en pojkvän och då borde man inte gå runt som hon gör. Håller också på med smink och pratar om piercingar och hårfärg m.fl. Inför andra försöker hon framstå som speciell och gullig. Tycker bara att hon borde inse att hon är i ett förhållande eller gå vidare.

  • Svar på tråden Min tjej klär sig olämpligt
  • Anonym (Ja)
    100kgpappa skrev 2016-07-29 09:35:15 följande:

    Skärp dig!


    Så sant som det är sagt; skärp dig för tusan!

    Hon är en person, inte din ägodel, stör det dig hur hon klär sig eller hennes intressen ska du gå vidare och lämna henne.. Herregud, hur gammal är du, människa...
  • Dixie
    Anonym843950 skrev 2016-07-29 09:32:47 följande:

     Tycker bara att hon borde inse att hon är i ett förhållande eller gå vidare.


    så du menar att om man är i ett förhållande bör man sluta bry sig om sitt utseende, kanske sluta duscha och gå omkring i mjukiskläder...... 
  • Babyfeber

    Men lägg ner. Hon klär sig och sminkar sig som hon vill. Du borde ju känt till hennes klädval innan ni blev tillsammans?

  • Anonym (Wildrat)

    Eftersom du inte respekterar henne bör du bryta och låga henne hitta nån bättre, nån som uppskattar henne som hon är. Hon bör få vara med någon som inte tycker att hon ska klä sig i burka bara för att hon har pojkvän.

  • Anonym (L)
    Anonym843950 skrev 2016-07-29 09:32:47 följande:
    Hej, jag upplever att min tjej klär sig ganska olämpligt på vissa platser. Enligt mig utstrålar hon fel signaler, hon har trots allt en pojkvän och då borde man inte gå runt som hon gör. Håller också på med smink och pratar om piercingar och hårfärg m.fl. Inför andra försöker hon framstå som speciell och gullig. Tycker bara att hon borde inse att hon är i ett förhållande eller gå vidare.
    Utveckla gärna.
    Hur klär hon sig? Har hon ändrat klädstil sedan ni blev ett par? Hur klär du dig?
    Finns det något mer än piercingar och hårfärg man inte borde prata om med andra när man har partner? Är det okej att prata om hårfärg med sin partner? Får man prata om kaniner?
    På vilket sätt försöker hon framstå som speciell inför andra? Hur beter du dig med andra? 
  • viseversa

    Ska tala om för dig att du inte äger henne. Hon är inte din "sak" hon klär sig exakt som hon vill. Hon får också sminka sig som hon vill. Stör detta dig skaffa en docka.

  • Anonym (Fritiof)
    Anonym843950 skrev 2016-07-29 09:32:47 följande:

    Hej, jag upplever att min tjej klär sig ganska olämpligt på vissa platser. Enligt mig utstrålar hon fel signaler, hon har trots allt en pojkvän och då borde man inte gå runt som hon gör. Håller också på med smink och pratar om piercingar och hårfärg m.fl. Inför andra försöker hon framstå som speciell och gullig. Tycker bara att hon borde inse att hon är i ett förhållande eller gå vidare.


    Vi lever i ett demokratiskt land och kvinnor har rätt att klä sig hur de vill. Du lever i 30-talet och låter lite mossig. Det här är inte Saudiarabien och det är väl kul att ha tjej som vet vad hon vill. Min fru går oftast helnäck hemma.
  • Anonym (fy)

    Hon har all rätt att klä sig hur hon vill. Om du inte kan acceptera hennes klädstil, samtalsämnen och intressen så får du göra slut, men du har ingen rätt att kräva att hon ska ändra på sig. Problemet ligger hos dig inte henne.

  • Hanna F

    Vadå klär sig olämpligt hon klär sig väl som hon vill ? och smink och hårfärg äää halloj är det din första tjej eller ?


    Hanna fartdåren persson
Svar på tråden Min tjej klär sig olämpligt