• Casperlotten

    Har DU den gamla FESTISflaskan???

    Hej! Jag är ganska desperat och tänkte bara kolla om någon här kanske har den gamla festisflaskan från början av 00-talet eller glasflaskan från 90-talet?? Det är nämligen så att jag samlar på Festisflaskor från alla år och alla olika designer på flaskan som funnits! PET-flaskan som jag letar efter är den som innehöll 60CL och var ganska "otymplig" och bullig till formen (se länken capdesign.se/wp-content/uploads/2010/11/1524552415.jpg ) den fanns då smaken Blueberry Lemon fanns! Glasflaskan letar jag också efter och den innehöll 33CL och fanns i slutet på 90-talet! Har DU någon gång samlat på någon av dessa flaskor och kanske har en eller annan kvar så skulle jag så väldigt gärna vilja kanske köpa dem av dig till ett rimligt pris!! Hoppas ni förstår! Jag har försökt hitta flaskorna ÖVERALLT men ingen verkar ha några kvar..... Festis måste ju återlansera den!!!!

    Mvh Charlie :)

  • Svar på tråden Har DU den gamla FESTISflaskan???
  • Gonso

    Hej. Jag har festisflaskor 33cl 6st i olkia smaker som. Melon/lemon, apelsin, peach passion, äpple, citron lime och cassis. Det har varit färgat vatten i dom. Jag tycker att det inte det syns. Hör av dej.

Svar på tråden Har DU den gamla FESTISflaskan???