• Anonym (rawrr­w)
    Äldre 31 Jul 23:33
    33957 visningar
    27 svar
    27
    33957

    Hur har ni sex?

    hej allihopa! :D


    Sex är bra på så många nivåer! Och jag undrar nu hur NI har sex? Vad gillar ni? vilka positioner kör ni/är era favoriter? lampan släckt eller tänd? under eller över täcket? i sängen eller på köksbordet? Ja, jag vill veta ALLT!Skriv gärna vad ni gillar, men även inte gillar när det handlar om sex!


    Finns så många olika former av sex, och alla gillar olika... det är därför jag tycker det är intressant att veta hur andra har det i sitt sexliv :D


     


    Själv är jag och min partner rätt "normala", vi kör missionären, cowgirl, doggystile osv... och vi har sex för det mesta i sängen men även soffan, duschen och köksbordet har blivit populära platser för oss. Jag föredrar dock under täcket med lampan släckt medans han är tvärtom, så det varierar vi mycket för att det ska vara bekvämt för båda :)

  • Svar på tråden Hur har ni sex?
  • Äldre 1 Aug 01:41
    #1

    Definiera "sex"

  • Äldre 1 Aug 02:03
    #2
    Dr Nail skrev 2016-08-01 01:41:21 följande:

    Definiera "sex"


    Det var väl ändå rätt tydligt?
  • Äldre 1 Aug 09:47
    #3
    Krafs skrev 2016-08-01 02:03:58 följande:

    Det var väl ändå rätt tydligt?


    njao......
  • Anonym (mmm)
    Äldre 1 Aug 12:20
    #4

    Jag onanerar samtidigt som jag suger av honom tills jag kommer. Sen ligger jag på mage och han på mig då vi efter snart 8 år tillsammans tycker det är den absolut skönaste ställningen för oss båda. Ibland varierar vi såklart med lite annat men varför inte köra det som är skönast varje gång? En del skulle säkert tycka det låter tråkigt men så känner inte vi. Tycker vi har fantastisk sex. 
    Sen är jag nu gravid och vi har två barn redan så det är inte som att vi ligger timmar i sängen och testar olika ställningar av karma sutra boken vi har liggandes. Men det kommer väl det också :D 

  • Anonym (Allti­d kåt)
    Äldre 1 Aug 12:43
    #5

    Jag och min fru har sex flera gånger i veckan(har varit gifta i 14 år). Hon brukar ligga och smeka sig framför mig tills hon kommer och jag sätter på henne i alla möjliga ställningar. Vi brukar även försöka göra det utomhus där folk kan se oss när vi har sex och även bjuda in extra killar ibland som får vara med och dela på henne med mig.

  • 100kgp­appa
    Äldre 1 Aug 14:25
    #6

    Vi har mycket oralsex och fingrar, faktiskt så att det ca hälften av tillfällena aldrig blir något knullande.

    Gillar även analsex, leksaker, gruppsex, porrfilm, bondagelekar och lite fisting har vi börjat experimentera med ganska nyss.

    Favoritställningen är samma som TS beskriver, både vaginalt och analt, men även rida, skeden och missionären förekommer.

  • Anonym (Smill­a)
    Äldre 1 Aug 14:56
    #7

    Jag har levt singel himla länge och bara haft lite random träffar. Vissa har jag dejtat. Vissa har jag bara haft sex med en enda gång..

    Men hur som helst så blir det ju tyvärr väldigt mycket standardsex och mindre experimenterande om man inte hunnit lära känna varandra.

    Oralsex, smekas, missionären, rida, bakifrån. Ja så ser mitt sexliv ut :)

  • Anonym (Bella­)
    Äldre 2 Aug 00:46
    #8

    Jag och min kille har vart ihop i fem år. Brukar börja med att jag suger av honom lite sen kör han bara in den i mig. Sällan förspel på mig vilket jag kan tycka är lite trist. Han sätter nog oftast på mig bakifrån. I sängen (inte under täcket!), inne i badrummet, i husvagnen, köksgolvet, soffan, golvet framför tvn, mot tvättmaskinen, ja lite varstans. Oftast bakifrån alltså. Både vaginalt och analt. Jätteskönt :)

  • Anonym (sälla­n)
    Äldre 2 Aug 22:47
    #9

    Vi har sex sällan. Och därför inte så varierande.
    Typ skeden. Ibland bakifrån.

  • Anonym (Bella­)
    Äldre 2 Aug 23:15
    #10

    Vi satt nyss i soffan och kollade på filmen på tv6. Han var naken efter duschen och jag hade linne bh trosor efter min dusch, duschade före honom. Han fick stånd och frågade om jag ville smaka. Jag sög lite och sen sa han åt mig att ställa mig på alla fyra på golvet, så körde han in den i min fitta och frågade om jag ville ha den i röven, vilket han vet att jag vill. Så han satte på mig i röven på golvet framför tvn haha. Precis nyss. Underbart.

Svar på tråden Hur har ni sex?