• LV2
    Äldre 6 Aug 17:32
    1642 visningar
    6 svar
    6
    1642

    Viktnedgång

    Jag börjarde ta tag i min vikt den 26/6 Juni 124,8 kilo jag väger idag 113,2 kilo Jag äter dietpulver och vanlig kost. Jag skulle tycka det vore kul om fler skulle vilja dela med sig om sin kamp med övervikten lite bilder kanske. bilden i soffan är innan jag börjarde ta tag i vikten de två korten efter taget nyligen

  • Svar på tråden Viktnedgång
  • Äldre 6 Aug 17:48
    #1

    Bra jobbat. Kämpa på.


    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
  • LV2
    Äldre 6 Aug 17:56
    #2
    Aniiee skrev 2016-08-06 17:48:35 följande:

    Bra jobbat. Kämpa på.


    Tack så mycket
  • LV2
    Äldre 12 Sep 14:03
    #3

    Idag väger jag 106 kilo från 124,8 kilo den 27/6 juni startade jag. Jag tränar på gym med min 12 åriga son jag använder stegräknare och äter bättre kost.

  • LV2
    Äldre 29 Sep 09:39
    #4

    Idag 102,5 kilo det börjar närma sig under 100 kilo ska jag. Trots en envis förkylning halstabletter fortsätter jag gå ner i vikt minus 22,3 kilo sedan 27/6 juni jag är så glad.

    På bilden har jag Träningsbyxor som min man köpt till mig för att jag lyckas gå ner i vikt så mycket

  • Äldre 5 Oct 16:32
    #5

    Strålande jobb! Fortsätt kämpa.
    Jag har hållt på med cambridge i 11 dagar nu och forsätter några veckor till. Hoppas på lika bra resultat som dig.

  • LV2
    Äldre 5 Oct 18:47
    #6

    Tack det kommer Du klara bra! Jag kämpar på varje dag med bättre kost motion och träning på gym några dagar i veckan. Det roligaste är när man märker att kläderna börjar bli förstora en Ny gaderob behöver komma till när energin blir bättre man orkar mera med barnen och hundarna min man får en gladare fru. Att gå ner när Man har en kraftig övervikt är värt mycket hoppas Cambridge hjälper dig till det resultatet du vill kämpa på du med.

Svar på tråden Viktnedgång