• Anonym (Hjälp­mig)
    Äldre 12 Aug 14:20
    1099 visningar
    3 svar
    3
    1099

    Han vill inte...är ensam

    Hej. Jag väntar barn och har passerat bf. Under hela graviditeten har jag o min sambo haft se 1 gång! 17 februari va senast. Jag är så fruktansvärt attraherad av honom! Han vill inte! Jag saknar kärlek! Sex! Han kanske inte ser mig på samma sätt längre nu när vi ska bli föräldrar?! Detta är vårt första barn. Han säger att han älskar mig osv osv. Men jag saknar närhet. Läste att en del killar tänder på gravida och vissa inte. Vad ska jag göra? Sex efter graviditeten? Det lär ju ta ett tag, snart vågar jag knappt närma mig honom. Det gör så ont i själen o hjärtat/magen när jag tänker på allt detta. Tänk om han aldrig mer kommer bli attraherad utav mig pga att jag blivit mamma? Han kanske vill ha icke mamma sex? Svårt o förklara hur jag menar..Jag har tagit saken i egna händer men det känns tråkigt. Jag saknar honom så fruktansvärt mycket! Tänker inte tvinga han Heller, vad ska jag göra? Skaffa ny kan man väl inte pga sexliv? Jag mår inte alls bra. Det är nu när man är gravid man vill ha uppmärksamhet! snälla kom med tips o råd! Kramar!

  • Svar på tråden Han vill inte...är ensam
  • Anonym (Kille­)
    Äldre 12 Aug 14:29
    #1

    Vet han om att det inte är farligt för barnet? Vissa tror ju det...

    Fråga han varför han inte vill? Själv hade jag lust under hela min frus graviditeter. Det var väl lite bökigt mot slutet. Men lusten var det inget fel på.

    Jag tror nog att hans lust återvänder, så du får nog härda ut. Men prata med honom.

  • Anonym (Ja)
    Äldre 12 Aug 14:30
    #2

    Visa honom det här inlägget

  • Anonym (Hm)
    Äldre 12 Aug 14:39
    #3

    Stackare, är lite i samma sits, här blir det sex max en gång i månaden. Jag saknar honom, älskar honom och saknar närhet. I vårt fall har han ganska dålig sexlust och har alltid haft. Är nu i vecka 26. Men han visar mkt kärlek och närhet i övrigt. Vill pussas, kramas, ligga sked och så. Jag har slutat ta initiativ då jag inte vill pressa honom.

    Jag funderar på hur det blir efter barnet är fött.

Svar på tråden Han vill inte...är ensam