• Anonym (?)

    Ni tjejer med killar som har liten slak penis

    Tycker ni att den ser för liten och omanlig ut?

  • Svar på tråden Ni tjejer med killar som har liten slak penis
  • Anonym (...)

    Verkligen inte! Den ser ut som en helt vanlig penis. Storleken i slakt tillstånd säger ju som bekant ingenting om storleken i erigerat tillstånd.

    Älskar att se min man naken! Älskar även att se och känna på hans penis, även när den är slak och "liten".

    Min mans manlighet sitter inte i penisen. Den sitter i hela honom, även i hans personlighet.

  • Anonym (Tjejkompisen)

    Jag har ingen aning om den är liten eller inte, har aldrig tänkt på det och vi har varit ihop i många många år. Tror inte det är ofta jag ser den slak ens. Skulle inte spela någon roll alls. Kanske mer skumt om den vore jättestor.

  • Anonym (?)
    Anonym (...) skrev 2016-08-16 06:14:02 följande:

    Verkligen inte! Den ser ut som en helt vanlig penis. Storleken i slakt tillstånd säger ju som bekant ingenting om storleken i erigerat tillstånd.

    Älskar att se min man naken! Älskar även att se och känna på hans penis, även när den är slak och "liten".

    Min mans manlighet sitter inte i penisen. Den sitter i hela honom, även i hans personlighet.


    Gulligt svar.
  • Anonym (?)
    CarinaL26 skrev 2019-01-13 18:18:05 följande:

    Tror du man skulle vara tillsammans med honom om man ansåg honom vara omanlig?


    Manlighet är subjektivt.
  • Anonym (?)
    Anonym (Längdtjejen) skrev 2019-01-15 16:33:16 följande:

    Varför har så många problem med korta tjejer?

    Varför skrivs det så mycket skit om tjejer som är kortare än snittet?


    Hur lång är du?
  • TriC

    Detta är sjukt!!! Hur många trådar ska du starta kring "slaka penisar"?? Det är väl ca ett tiotal trådar du startat som jag kan se!! 

  • CarinaL26
    Anonym (?) skrev 2019-01-15 16:36:37 följande:

    Manlighet är subjektivt.


    Hade det INTE varit subjektivt hade min fråga varit poänglös. En kvinnaär knappast ihop med någon man finner omanlig oavsett vad åsikten baseras på, eller hur?

    (Och ja, enstaka undantag finns säkert alltid.)
  • Anonym (Que)

    Varför skulle jag tycka det? Den är ju just slak? Vem fan bryr sig om hur en slak penis ser ut, haha! Det är ju när den är hård det spelar roll.

Svar på tråden Ni tjejer med killar som har liten slak penis