• Ememem

    BF Maj 2017

    För alla oss med BF i maj 2017.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-09-24 19:45
    Det finns en hemlig grupp på fb för oss med BF i maj dit ni är välkomna! Skicka ett meddelande och vänförfrågan till mig på fb så kan jag lägga till er. Länk till min profil, www.facebook.com/emilie.eriksson.357

  • Svar på tråden BF Maj 2017
  • Ememem

    Hittade inte att det fanns en tråd för oss med bf i maj 2017 så tänkte att jag startar en och hoppas fler vill hänga på.

    Jag plussade svagt svagt igår och fick idag gravid 1-2 veckor på digitalt. Detta blir mitt andra barn, har ett barn född i maj 2015.

    Känner mig lite orolig över att jag redan börjat må illa, mådde aldrig illa med första.

  • natlin

    Hej, gör dig sällskap här inne då jag plussade supersvagt test i torsdags. Tog ett digitalt igår som visade Gravid 1-2 veckor. Har bim i morgon. Beräknat bf enligt appar blev 29april men det brukar alltid flyttas framåt för min del.

  • natlin
    Ememem skrev 2016-08-20 23:09:50 följande:

    Hittade inte att det fanns en tråd för oss med bf i maj 2017 så tänkte att jag startar en och hoppas fler vill hänga på.

    Jag plussade svagt svagt igår och fick idag gravid 1-2 veckor på digitalt. Detta blir mitt andra barn, har ett barn född i maj 2015.

    Känner mig lite orolig över att jag redan börjat må illa, mådde aldrig illa med första.


    Stort grattis till plusset. Har du passerat bim?
  • Ememem
    natlin skrev 2016-08-20 23:40:48 följande:

    Stort grattis till plusset. Har du passerat bim?


    Grattis till dig med! Jag plussade på äl+9 så min BIM är först på torsdag. Plussade på samma dag med sonen.

    Mitt BF enlig sista mens är 22 april men jag är rätt säker på att jag hade äl senare så mitt BF bör bli 4 maj.
  • emzerus

    Hej!

    Jag plussade i torsdags på äl+10 och har inte bim först på onsdag den 24e men jag hoppar in här ändå :)

    Bf den 2 maj och det här blir första barnet för oss :)

  • Ememem

    Överväger dock att säga BF enligt sista mens när jag ringer bm för att ev kunna få tid till vul lite tidigare.

  • Emelieeme

    Vi hoppas också på plus. Men tror tyvärr

    Inte vi är gravida pga jag hade spiral. Men känner symtom. Men de kan vara att man känner efter för mycket. Men hoppas Verklien.

  • Ememem
    emzerus skrev 2016-08-21 09:21:29 följande:

    Hej!

    Jag plussade i torsdags på äl+10 och har inte bim först på onsdag den 24e men jag hoppar in här ändå :)

    Bf den 2 maj och det här blir första barnet för oss :)


    Grattis och välkommen!
  • emzerus
    Ememem skrev 2016-08-21 10:11:44 följande:
    Grattis och välkommen!
    Tack o grattis till dig med :) 
  • natlin
    Ememem skrev 2016-08-21 09:21:59 följande:

    Överväger dock att säga BF enligt sista mens när jag ringer bm för att ev kunna få tid till vul lite tidigare.


    Ja man måste ju dra lite fördel ;)
    I mitt landsting erbjuds inte vul men kommer nog boka tid i vecka 9-10 för att se om det finns ett hjärta som slår :)
Svar på tråden BF Maj 2017