• Anonym (Kaffedraken)

    söker dem som gjort en flicka

    Ni som vill kommentera spydigt behöver inte ens kommentera. 

    Har fått min tredje son, jag hade önskat mig en liten tjej innerst inne. Ni som har gjort något aktivt för att försöka få en kille / tjej berätta. Vad ont ni ? lågt ph ? när hade ni sex innan ägglossning ? Drack ni tranbär ? 
    Vill ha alla tips jag kan få. Vi kommer försöka bara om 3 månader då vi vill ha tätt och ger detta ett sista försök. SÅ snälla vad gjorde ni för att få en flicka ? 

  • Svar på tråden söker dem som gjort en flicka
  • Anonym (Kaffedraken)

    Åt ni ska det stå ? tranbärskapslar, magnesium mm. 

  • Anonym (Kaffedraken)

    Efter 2 pojkar ville jag testa om det var möjligt att påverka könet något. Vi testade med att ha sex innan ägglossning och vi fick en tjej. Om det sen berodde på det eller slumpen kan jag så klart inte svara på.

    Lycka till!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Det finns inga metoder för att "göra" ett visst kön. Det finns de som försöker lura i folk att det visst går men det saknar allt stöd i vetenskaplig forskning. Man vet inte vad det blir i förväg. Och bäst för en själv är därför att inte göra sig för stora förväntningar på vad det kan bli.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Flicka) skrev 2016-08-22 14:16:55 följande:

    Efter 2 pojkar ville jag testa om det var möjligt att påverka könet något. Vi testade med att ha sex innan ägglossning och vi fick en tjej. Om det sen berodde på det eller slumpen kan jag så klart inte svara på.

    Lycka till!


    Tack för svar hur många dagar innan ägglossning ?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Wtf) skrev 2016-08-22 14:17:55 följande:

    Det finns inga metoder för att "göra" ett visst kön. Det finns de som försöker lura i folk att det visst går men det saknar allt stöd i vetenskaplig forskning. Man vet inte vad det blir i förväg. Och bäst för en själv är därför att inte göra sig för stora förväntningar på vad det kan bli.


    Jag vet att man kan påverka det genom att sura ner sig
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (trebarnsmamma) skrev 2016-08-22 14:28:28 följande:
    Tack för svar hur många dagar innan ägglossning ?
    Vår flicka är snart 7 år så det är knappt jag minns längre, men jag tror att det var runt 5-6 dagar före ägglossningen.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (trebarnsmamma) skrev 2016-08-22 14:28:28 följande:

    Tack för svar hur många dagar innan ägglossning ?


    Och det baserar du på exakt vad?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Det beror ju på mannens spermier vilket kön det blir. Hur ska man kunna påverka det? Jag har två döttrar och gjorde inget särskilt.

Svar på tråden söker dem som gjort en flicka