• bbwanna

    För oss som trivs som vi är.

    Startar en tråd här för att se om det finns fler som tycker att vi duger som vi är. Det måste finnas fler än jag här som tycker att det finns viktigare saker att göra än att banta och ha mål med att gå ner i vikt. Inget fel med det för dom som vill det eller måste det.
    Själv njuter jag av livet och tar dagarna som dom kommer även fast jag är stor och tjock.

  • Svar på tråden För oss som trivs som vi är.
  • Miew

    Jag är också tjock men tänker inte så mycket på det förutom att jag har så dålig kondis :-P
    Jag har 3 underbara ungar och en otrolig pojkvän som älskar mig precis som jag är och ger mig så mycket kärlek <3
    Jag tänker väl lite på vad jag äter och så men efter att ha varit 15år i ett otroligt destruktivt förhållande så njuter jag nu av varje dag jag har

  • bbwanna
    Miew skrev 2016-08-23 10:53:20 följande:

    Jag är också tjock men tänker inte så mycket på det förutom att jag har så dålig kondis :-P
    Jag har 3 underbara ungar och en otrolig pojkvän som älskar mig precis som jag är och ger mig så mycket kärlek <3
    Jag tänker väl lite på vad jag äter och så men efter att ha varit 15år i ett otroligt destruktivt förhållande så njuter jag nu av varje dag jag har


    Åhhh såå underbat att höra att du njuter av livet nu.
    Att du har dålig kondis det kan du leva med, ta kärlek och ge kärlek är viktigare.
  • evamimmi12

    Jag gillar mig själv är tjock dock jobbigt med alla kommentarer på stan och t ex bussen.

    Sen folks konstiga attetyd. Måste bevisa allt också.

    Trivs med livet och jobbet.

  • bbwanna
    evamimmi12 skrev 2016-08-23 11:31:48 följande:

    Jag gillar mig själv är tjock dock jobbigt med alla kommentarer på stan och t ex bussen.

    Sen folks konstiga attetyd. Måste bevisa allt också.

    Trivs med livet och jobbet.


    Menar du att du får kommentarer av okända på stan?
    Vad kan dom med o säga?
  • evamimmi12
    bbwanna skrev 2016-08-23 11:37:00 följande:

    Menar du att du får kommentarer av okända på stan?

    Vad kan dom med o säga?


    Ja tyvärr att man är tjock äcklig med mera. Bussen är värst.
  • bbwanna
    evamimmi12 skrev 2016-08-23 11:39:08 följande:
    Ja tyvärr att man är tjock äcklig med mera. Bussen är värst.
    Sånt är hemskt att få höra. Jag åker aldrig buss för det är svårt att få plats och i en mindre stad som jag bor i så slipper jag faktiskt höra sånt. Att folk tittar och pekar det får jag leva med här.
  • evamimmi12
    bbwanna skrev 2016-08-23 11:44:59 följande:

    Sånt är hemskt att få höra. Jag åker aldrig buss för det är svårt att få plats och i en mindre stad som jag bor i så slipper jag faktiskt höra sånt. Att folk tittar och pekar det får jag leva med här.


    Hmm tyvärr är det ju så. Det är hemskt.
  • K Kalle

    Jag trivs med hur jag är. BMI på 20, putande mage, ingen modellutseende, men men... Jag mår bra!

  • bbwanna
    K Kalle skrev 2016-08-23 11:49:28 följande:

    Jag trivs med hur jag är. BMI på 20, putande mage, ingen modellutseende, men men... Jag mår bra!


    Det är ju det som är viktigast
  • K Kalle
    bbwanna skrev 2016-08-23 11:51:32 följande:
    Det är ju det som är viktigast
    Min man tycker om mig som jag är, då blir det ju tokigt om inte jag gör det
Svar på tråden För oss som trivs som vi är.