• Anonym (Kille/man)

    Har jag chans på en 16 åring om jag är 23 år och tjänar 25.000/månad netto?

    Har jag chans på en 16 åring om jag är 22 år och tjänar 25.000/månad netto?

    Ni som inte tror mig får tro exakt vad ni vill, men grejen är att jag är flintskallig men ganska smal och upplevs som en 6-7a enligt många... Jag bor i en 3a. Tror ni jag kan få en 16 åring?

    Kom inte och lek moralpoliser. Jag vill få ärliga svar.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-08-23 12:28
    Skrev fel i rubriken, jag är 22 år.

  • Svar på tråden Har jag chans på en 16 åring om jag är 23 år och tjänar 25.000/månad netto?
  • Anonym (absolut!)

    Om du enbart tror att det är pengar som gör mannen så lycka till. Självklart kommer hon känna sig attraherad av din enorma månadslön! Hur du ser ut eller hur du är har ingen som helst betydelse.

    Obs. Ironi.

  • Anonym (Kille/man)
    Anonym (absolut!) skrev 2016-08-23 12:31:02 följande:

    Om du enbart tror att det är pengar som gör mannen så lycka till. Självklart kommer hon känna sig attraherad av din enorma månadslön! Hur du ser ut eller hur du är har ingen som helst betydelse.

    Obs. Ironi.


    Jag klär mig fint.
  • Anonym (Z)

    Med tanke på att du använder dig av rankning på utseende så är du nog mognadsmässigt inte äldre än 15-16 år. Har du träffat en specifik 16 åring eller är det generellt tjejer i den åldern du vill åt?

  • Anonym (?)

    Varför just en 16-åring? Är det du som skrev tråden om att du ville ha sex med en 15-åring, men inte visste hur? Förövrigt tycker nog ungdomar att skallighet är gubbigt och gammalt. De ungdomar som vill ha sex med lite äldre tänker sig en äldre herre som ser ut som Geroge Clooney kan jag tänka mig. 

  • Anonyma Bonusmamman

    Det är personkemi, attraktion och känslor som avgör

  • Anonym (Kille/man)
    Anonym (Z) skrev 2016-08-23 12:32:48 följande:

    Med tanke på att du använder dig av rankning på utseende så är du nog mognadsmässigt inte äldre än 15-16 år. Har du träffat en specifik 16 åring eller är det generellt tjejer i den åldern du vill åt?


    Gärna en som ser ut som en 16 åring, men helst vara mognare i personlighet. Det finns såna tjejer som är lika mogen som en 20 åring.
  • Anonym (absolut!)
    Anonym (Kille/man) skrev 2016-08-23 12:31:58 följande:
    Jag klär mig fint.
    Men snälla du. Det är hur du är som människa som betyder något. Att du klär dig som folk är ju bra det med. Men att tro att din lön lockar mer är bara att beklaga. En sextonåring kan säkert lockas av en kille som tjänar pengar. Du kan ju köpa fina kläder till henne, lite smycken då och då. Bjuda på restaurang (obs! hon får inte dricka alkohol där). Sånt lockar en sextonåring. Men du kommer bli rejält utnyttjad. Gillar hon dig inte så kommer hon låtsas att hon gillar dig för att komma åt din plånbok. Så jag råder dig: prata inte om 25000 kr netto med dina unga dejter. Inte om du är ute efter en relation. Är du ute efter att komma innanför trosorna bara, så kan du nämna din lön.
  • Anonym (qq)

    just 25000 är inte speciellt mycket pengar så varför nån skulle bli "golvad" av det vet jag inte. Men visst, 16åringar har inte så mkt pengar själva :)

    du hittar nog ingen mogen 16-åring som ställer upp enligt dina premisser, snarare en omogen, om något. Om du önskar en som är mer som en 20-åring, kommer hon inte titta åt just dig, eftersom du själv inte verkar mogen som en 20-åring

  • Anonym (Kille/man)
    Anonym (absolut!) skrev 2016-08-23 12:35:32 följande:
    Men snälla du. Det är hur du är som människa som betyder något. Att du klär dig som folk är ju bra det med. Men att tro att din lön lockar mer är bara att beklaga. En sextonåring kan säkert lockas av en kille som tjänar pengar. Du kan ju köpa fina kläder till henne, lite smycken då och då. Bjuda på restaurang (obs! hon får inte dricka alkohol där). Sånt lockar en sextonåring. Men du kommer bli rejält utnyttjad. Gillar hon dig inte så kommer hon låtsas att hon gillar dig för att komma åt din plånbok. Så jag råder dig: prata inte om 25000 kr netto med dina unga dejter. Inte om du är ute efter en relation. Är du ute efter att komma innanför trosorna bara, så kan du nämna din lön.
    Nej jag nämner aldrig min lön, men det kommer synas att jag tjänar mycket pengar eftersom min lägenhet har fin renovering, fina möbler, fina elektronikprylar, bor på ett ställe som betraktas som fint i min stad osv.

    Det blir mycket svårt att dölja att jag har pengar, hur mycket jag än försöker.
  • Anonym (Kille/man)
    Anonym (qq) skrev 2016-08-23 12:38:36 följande:

    just 25000 är inte speciellt mycket pengar så varför nån skulle bli "golvad" av det vet jag inte. Men visst, 16åringar har inte så mkt pengar själva :)

    du hittar nog ingen mogen 16-åring som ställer upp enligt dina premisser, snarare en omogen, om något. Om du önskar en som är mer som en 20-åring, kommer hon inte titta åt just dig, eftersom du själv inte verkar mogen som en 20-åring


    Jag är mogen, påstå aldrig att du känner mig och ifrågasätt aldrig just det framöver.
Svar på tråden Har jag chans på en 16 åring om jag är 23 år och tjänar 25.000/månad netto?