• Forumvärd

    Min sommar hamnar på en skala av...

    Hur har sommaren 2016 varit för dig?
    En helt underbar sommar eller kanske inte?
    Rösta och berätta gärna i tråden

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Min sommar hamnar på en skala av...
  • Anonym (K)

    Sommaren började med att jag födde mitt andra barn och sen gifte jag mig med barnens pappa. Dessutom har vädret varit bra typ hela tiden. Det ska mycket till för att slå den här sommaren! AMAZING!!!

  • Anonym (Z)

    Sådär. Fick missfall i början av juni och har sedan blött hela sommaren. Haft restless legs mellan ca 23-06 i princip varje natt. Men efter en tupplur på förmiddagen så har dagarna varit OK och dottern (2 år) har haft en bra sommar och det är huvudsaken!

  • Anonym (Jättebra)

    Efter en hektisk vår med nytt jobb och antagningsprover för dottern till ny skola och mycket annat så var vi två veckor i Spanien helt underbart vi har skaffat katt och den är så mysig. Så en väldigt bra sommar har jag haft. Avkopplande

  • Anonym (Jättebra)

    Efter en hektisk vår med nytt jobb och antagningsprover för dottern till ny skola och mycket annat så var vi två veckor i Spanien helt underbart vi har skaffat katt och den är så mysig. Så en väldigt bra sommar har jag haft. Avkopplande

  • Anonym (Toppen!)

    Ny fin lägenhet, fantastiskt väder, barnen har fått göra roliga saker. Amazing med andra ord.

  • Anonym (Amazing!)

    Amazing! Min dotter föddes i början på juni, pappan var hemma i 10 veckor med oss, vädret har varit fantastiskt!

  • Duckan

    Nästan en 10:a men röstade på en 9:a för vi hade lite otur med vädret på landet.
    Alla har hållit sams, haft roligt och våra resor har varit fullpoängare.

  • katrinp

    Fantastisk! Har gift mig med världens bästa man. Varit runt med min underbara familj och fått ytterligare en underbar son. Kunde inte varit bättre!

  • Anonym (Mycket Ensam)

    Jag avskyr sommaren, det är varmt och fullt med insekter överallt. 

    Har varit ensam den största delen av sommaren, varit hundvakt nån vecka ibland, som tur är! 

  • IsDimma

    Jag har svårt att föreställa mig en bättre sommaren ön den jag haft. Det enda som saknats lite har varit mina föräldrar (men ska dit sista helgen i september). Så jag röstar ändå på en 10!

  • Anonym (vill ha regn)

    Jag har inte alls haft en bra sommar. Jag har utmattningssyndrom och jobbar deltid. Under sommaren fanns det inte behov av arbete och jag har varit uttråkad (jag har en inre rastlöshet sedan innan). Nu när jag är sjuk är jag extra känslig och om jag är ute när det är sol blir jag oerhört trött, har jättesvårt att somna på kvällen och har dunkande huvudvärk i flera dagar efteråt. Jag har kunnat gå ut på kvällen när solen inte är lika stark, men vissa dagar har jag fått besvär av solen då också. Alla vill träffas ute och ha picknick, så det har varit svårt att träffa andra också. Det är så typiskt att det har varit så varmt just den här sommaren! För 1-2 veckor sedan såg jag dock ljuset i tunneln och gick en skön lång promenad i regnet MITT PÅ DAGEN! Nu verkar värmen vara tillbaka, men jag räknar med att den stannar i max 3 veckor. Så nu känns det bättre. Snart kan jag vistas ute så mycket jag vill!

  • Anonym (Både ock)

    Usel på vissa sätt och fantastisk på andra. Gravid och mår urdåligt, men bebben lever ju  och det är ju ett mirakel efter alla motgångar! Solig

  • Jemp

    Fint väder, första sommaren med sonen och skönt att inte vara utsliten. Har haft trevligt men stundtals lite för lite att göra.

  • Anonym (E)

    Kan inte rösta, har varit både den bästa och den sämsta sommaren i mitt liv. Har gjort jättemycket roliga saker som jag velat göra, med min sambo, åkt till djurparker, museum osv. Samtidigt har jag mått extremt psykiskt dåligt och haft självmordsplaner under nästan hela sommaren. Har växlat mellan skit och fantastiskt.

  • Anonym (Anna)

    Aptrist för jag gillar inte sommaren för jag tål inte sol. Och så har jag jobbat 3 somrar så jag har jobbat heltid i 3 år utan semester men sånt är livet som vikarie i förskola och hemtjänsten :( .

    Barnen har haft en bra sommar i alla fall :)

  • Anonym (XXX)

    Jag tycker sommaren varit blandad Mår dåligt när det är för varmt
    men vi har haft underbara kvällar där vi grillat och bara njutit av att
    bara finnas

Svar på tråden Min sommar hamnar på en skala av...