• Anonym (MissLonely)

    tjej som vill prata med kille

    Hej jag är en ensamstående mamma på 26 år, har två småbarn. Ser ganska bra ut och har god ekonomi och lever ett aktivt liv. Brunett, blå ögon, normalviktig och ganska tight och snygg kropp.

    Jag känner mig så ensam, särskilt på kvällarna och nätterna.. :( skulle vilja ha någon att typ chatta med eller så. Typ "chatt-dejta" eller inte vet jag. Men typ få ett meddelande nån gång under dagen, typ att det plingar i mobilen och man hoppas att det ska vara han. Eller att man vaknar på morgonen och ser att man har fått ett meddelande från honom.. :)

    Finns här någon kille i min ålder som är intresserad av något sånt? :)

  • Svar på tråden tjej som vill prata med kille
  • Anonym (Mrlivsnjutare)

    Man får ett litet leende på läpparna när man läser det du skriver. Förstår verkligen vad du menar med att få ett litet meddelande skrivet till sig och man känner hur det pirrar till i kroppen. Eller ha någon att byta en liten liten tanke med eller bara ett litet skrivet ord.

    Hoppas du hittar den killen

  • Zicke

    först å främst hoppas jag dina barn mår bra. du har alltid dom  att vaka å se över. 
    jag är 26 år sitter här och funderar  på saker som hänt som kommer hända och som du skriver här ensam.
    när jag läste va du skrev blev jag helt stum. satt för någon timme sedan å tänkte samma sak. misstolka mig rätt. har inga barn. men mobilen e för tyst. vet inte riktigt va jag ska skriva va jag kan göra. men snacka med dig skulle varit trevligt 

  • anakin0102

    Över 40 är ju inte din ålder, men chansar ändå på att det kan finnas intresse då det du beskriver är en liten dröm även för mig

  • kallekuling

    Jag är en kille på 24, hör av dig  i pm om du är intresserad :)

  • damboo

    Kan tänka mig också skriva, är 21 år, skicka iväg ett meddelande :)

  • Anonym (TheMan)

    Intressant. Kille 28 år. Hör av dig vet jag

  • bluesky87
    Anonym (MissLonely) skrev 2016-08-24 00:42:57 följande:

    Hej jag är en ensamstående mamma på 26 år, har två småbarn. Ser ganska bra ut och har god ekonomi och lever ett aktivt liv. Brunett, blå ögon, normalviktig och ganska tight och snygg kropp.

    Jag känner mig så ensam, särskilt på kvällarna och nätterna.. :( skulle vilja ha någon att typ chatta med eller så. Typ "chatt-dejta" eller inte vet jag. Men typ få ett meddelande nån gång under dagen, typ att det plingar i mobilen och man hoppas att det ska vara han. Eller att man vaknar på morgonen och ser att man har fått ett meddelande från honom.. :)

    Finns här någon kille i min ålder som är intresserad av något sånt? :)


    Hejsan ???? dra gärna iväg ett pm om du har lust! 29 år och saknar någon att snacka med . Mvh
  • dragonfly123

    Hej!


    Vill du ha någon att chatta med, skaffa typ Tinder eller liknande. Jag har fått över 100 matchningar sen i fredags. Och då är jag man, tjejer brukar få matchningar 10 gånger så lätt.


    Smsar gärna med dig om du har lust. Är 26 år, vältränad, ser ganska bra ut. Släng iväg ett PM.

  • kasper1

    Hej jo jag är singel pappa saknar nu någon  ja att tex att chatta med sen vet man inte var sådant kan sluta har haft ett sådant förhållande ett tag men vi la ner var lite för långt att det skulle funka men det var trevligt och spännande och utvecklade sej till face time samtal som senare blev date irl och det var jätte bra

Svar på tråden tjej som vill prata med kille