• Anonym (Rumpnissan)

    Stor tjock hängig rumpa?

    Ni som också har stor bred hängig kärringar rumpa?

    Blir ni tagna bakifrån?

    Går det?

  • Svar på tråden Stor tjock hängig rumpa?
  • evamimmi12

    Ställ frågan till män istället?

    Tar ni stora hängiga rumpor bakifrån?

  • Anonym (Rudolf)
    evamimmi12 skrev 2016-08-26 03:28:22 följande:

    Ställ frågan till män istället?

    Tar ni stora hängiga rumpor bakifrån?


    Har aldrig haft lyckan att komma i den situationen, men fantiserar mycket om det.
  • Anonym (Carro)

    Har en riktigt fläskig dallrande hängrumpa men min man har inga problem med att ta mig bakifrån (vaginalt).

  • badong

    Rumpor som INTE är stora, breda och fläskiga går bort. Hur tänd jag blir står i direkt proportion till kvinnans rumpas storlek. Är den för liten blir jag inte tänd alls. Är den enorm blir jag enormt tänd!

    Och nu pratar jag i synnerhet bakifrån. Har aldrig varit något problem nå in. Såsom jag är skapt är det vanligare att kvinnor klagar på ett den kommer in för djupt och tar emot därinne bakifrån, så extra fett som håller distansen är perfekt! :P

  • MammAmma

    Min är väl inte vidare hängig, men stor, bred (är väl höfterna egentligen), putig och lite daller - jajamänsan! Den är på gränsen till att vara oproportionerligt stor i förhållande till överkroppen. Det ska till en osedvanligt kort penis för att den inte ska nå in bakifrån, man kan ju alltid luta ner överkroppen så bäckenet vinklas upp i vädret mer, och stå med knäna brett isär, om snubben inte riktigt räcker till

  • badong
    MammAmma skrev 2017-02-11 23:19:34 följande:

    men stor, bred (är väl höfterna egentligen), putig och lite daller - jajamänsan! Den är på gränsen till att vara oproportionerligt stor i förhållande till överkroppen.



  • badong
    MammAmma skrev 2017-02-11 23:53:43 följande:
    Precis!
    [/quote-nick]
    är vad jag alltid brukar säga.
    Ibland säger jag också:
    [quote=nick]BigHipMammAmma skrev 2017-02-12 pm... [/quote-nick][/quote]
  • Anonym (Gavle par)

    Självklart går det älskar min frus breda rumpa finns inget finare tar gärna henne bakifrån

  • Anonym (Nej)
    Anonym (Rumpnissan) skrev 2016-08-26 02:49:40 följande:

    Ni som också har stor bred hängig kärringar rumpa?

    Blir ni tagna bakifrån?

    Går det?


    Nej
Svar på tråden Stor tjock hängig rumpa?