• Alexan­draaa9­2
    Äldre 29 Aug 19:05
    697 visningar
    5 svar
    5
    697

    Vecka 15

    Jag gick in i vecka 15 igår och ska göra andra ultraljudet på onsdag, och även kolla könet då! :) bor i Göteborg, 24 år och väntar mitt första barn. Någon mer?

  • Svar på tråden Vecka 15
  • Äldre 31 Aug 13:21
    #1

    Är i v.14+2 så inne i v.15 :) är35 och har tre barn innan. Har rul i slutet på sep, gjort nipt så vet redan könet men vi tänker fråga på rul om de ser vilket kön för att se om det blir samma.

  • Äldre 31 Aug 13:26
    #2

    Jag väntar mitt första barn med .

    Har gjort två ul är i v 14+4 =)
    hur mår ni?

  • Äldre 31 Aug 13:44
    #3

    Mår bra förutom att jag blivit förkyld och är typ aldrig förkyld. Har med gjort två ul :)

  • Äldre 31 Aug 14:48
    #4

    V 13 på lördag, bor precis utanför Göteborg och väntar med första barnet

    Hur kommer det sig att du ska göra ul i v 15?

    Nu blir inte nästa för oss föräns rul i okt vilket känns som en evighet!

    Har du börjat märka av magen än? Längtar tills man börjar se, än så länge är jag lika platt som vanligt!

  • Alexan­draaa9­2
    Äldre 31 Aug 20:01
    #5

    Vad roligt med svar! Grattis till era graviditeter! :D

    Ultraljudet idag gick bra, en väldigt livlig liten kabrat där inne, dom ville tyvärr inte säga könet idag då dom var så osäkra, men har nästa ultraljud den 3/10 så då ska vi få veta könet! :D

    Anledningen till ultraljudet idag var att dom först trodde jag hade gått mycket längre än vad jag gjort. Gjorde ett ultraljud privat i vecka 9 så visste att de inte gått så långt men ringde förstås inte och ändra tiden heller för ville göra ultraljud så fort som möjligt :D

    Jag har varit väldigt svullen pga gaser så har sett gravid ut, fast de inte var gravidmagen då. Nu har gaserna lagt sig så är smalare igen men de syns att bebismagen börjar komma nu, väldigt kul!

    Längtar tills man börjar känna sparkarna! :D

Svar på tråden Vecka 15