• Anonym (Ågren)

    Min tjej är så ful

    Jag ser ganska bra ut och är lite bortskämd som har haft en del riktigt snygga tjejer. Det har inte varit viktigt för mig, så det har passerat fler normala och riktigt roliga tjejer genom åren (jättesnygga tjejer är ofta lite tråkiga). Men nu har jag träffat en helt underbar tjej som inte ens hennes mamma kan tycka är snygg. Hon har utstrålning, ett härligt skratt, en underbar kropp och vi har jättebra sex, men.... Varje gång jag ser henne, denna underbara tjej, så kan jag inte undvika att tänka på hur ful hon är. Jag skäms inte för henne inför andra direkt, utan jag skäms för mina tanker inför henne. Och kanske just därför bekräftar jag henne lite extra både hemma och offentligt, och hon verkar lycklig med det. Men det gnager i mig, och jag vet inte hur jag ska hantera detta i längden. Det är inte så att jag känner det som jobbigt att jag måste "stå ut" med hennes fulhet, men jag vet inte om jag orkar med mina egna usla och simpla tankar om hennes yttre. Har någon en tanke om hur jag bör hantera detta? 

  • Svar på tråden Min tjej är så ful
  • Aikido

    Självstympning. Kör några varv med ett strykjärn i ditt ansikte tills ditt utseende kommer i nivå med din tjejs. Sedan kan ni leva lyckliga i alla era dagar.

  • Dr Nail

    Du bryr dig för mycket om vad omgivningen tycker. Varför? Är du eller dina kompisar som älskar henne och vill vara tillsammans med henne? Varför låter du deras åsikter påverka ert förhållande och ditt liv?

    Skaffa lite självständighet!

  • Anonym (Ågren)
    Dr Nail skrev 2016-08-30 10:45:56 följande:

    Du bryr dig för mycket om vad omgivningen tycker. Varför? Är du eller dina kompisar som älskar henne och vill vara tillsammans med henne? Varför låter du deras åsikter påverka ert förhållande och ditt liv?

    Skaffa lite självständighet!


    Vet inte om du har skitig skärm eller om det är något annat.... Jag bryr mig INTE om vad omgivningen tycker om henne precis lika lite som jag bryr mig om vad omgivningen tycker om min hund som också är skitful (rent objektivt) men som är jättegullig i mina ögon.
  • Anonym (Ågren)

    Men hunden har ingen uppfattning om ful eller snygg så jag har inte ont av att veta att han är ful.

  • Birgitta02
    Anonym (Ågren) skrev 2016-08-30 10:55:34 följande:
    Men hunden har ingen uppfattning om ful eller snygg så jag har inte ont av att veta att han är ful.
    Tycker hon själv att hon är ful?
  • Anonym (sebbe)

    Det är svårt att ta dig seriöst när du använder ord som "ful" och "fulhet". Man kallar inte andra människor för fula, det låter riktigt illa.

    Du ska väl hantera detta genom att göra slut tycker jag. Om hon fick veta vad du egentligen tycker och tänker om henne så tror jag hon skulle göra slut med dig.

  • Anonym (Ågren)
    Birgitta02 skrev 2016-08-30 10:57:02 följande:
    Tycker hon själv att hon är ful?
    Vi har aldrig pratat om det, men hon har i förbifarten sagt saker som tydligt tyder på att hon är medveten om det. Men hon är också medveten om att hon har en underbar kropp, ett smittande skratt och är "sexig". Med lite smink så ser hon nästan OK ut, och då gör ju övriga egenskaper henne till en som är ganska attraktiv i mångas ögon.

    Men det är främst vid frukostbordet som jag nästan inte kan se henne i ögonen :-/
  • Anonym (Ågren)
    Aikido skrev 2016-08-30 10:42:11 följande:

    Självstympning. Kör några varv med ett strykjärn i ditt ansikte tills ditt utseende kommer i nivå med din tjejs. Sedan kan ni leva lyckliga i alla era dagar.


    Ha ha ha! Du är för skön!
  • Birgitta02

    Jag har ett par bekanta som är riktigt jäkla oattraktiva både i ansikte och kropp. Men deras utstrålning och charm gör dom otroligt vackra. Har man egenskaper som är attraktiva så spelar utseendet ingen som helst roll. Och det borde det inte göra för dig heller.

Svar på tråden Min tjej är så ful